2012. október 11., csütörtök

Novella :)


Sziasztok.
Majd egy hónap után, a mai nap sikerült megírnom és be is fejeznem a "Csak egy perc" c. novellám 4. részét. Amelyet már a novellás blogon el is olvashattok. Tudom, hogy később érkezett mint kellett volna, de sem ihletem, sem pedig kedvem nem volt hozzá, hogy folytassam. De, a tegnapi nap során tudtam, hogy mi lesz a folytatás. Amit le is vetettem ma. Amit már olvashattok is. :)


Ezen blogon, az új rész - több mint valószínű, hogy a befejező rész első része, pedig vagy szombaton - vagy pedig vasárnap fog érkezni. Legkésőbb hétfőn!!!!!!

(S nagyon sajnálom, hogy eddig nem hoztam, és hogy nem is jelentkeztem. De, eléggé nehéz helyzetbe kerültem a befejező résszel... amelyről már úgy is döntöttem, hogy részekre bontva, írom meg és úgy teszem fel... vagy egybe... de akkor az több időt vesz igénybe, hogy azért mégse legyen annyira összecsapott... - vagy pedig két részre bontom... s az utóbbinál döntöttem, hogy több mint valószínű, hogy két részre bontom a befejező részt, amelyet vagy egymást követő napon töltök fel, vagy egymást követő két napon.)

És még mielőtt a mai napra búcsúznék, lett egy kis változás. Még pedig név változás.

ღDevilღ helyett - ღLove_Dayღ lettem.

S a mai naptól, ezen a néven fogom a bejegyzéseket, frisseket közzé tenni. :)

A következő jelentkezésemig is, legyetek jók. És kellemes elő hétvégét. :)

ღLove_Dayღ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése