2012. december 20., csütörtök

Az új blog elérhetősége + egy díj!

Helló minden idetévedőnek!

Mint tudjátok, december 8 - án egy olyan kérdést tettem fel nektek, hogy szeretnétek - e egy újabb RS történetet, melynek tartalmát olvashattátok is, és ezzel egy ütemben egy szavazást is ki tettem:

Az igenre: 52 szavazat érkezett, amely százalékban - 94% lett.
A nemre: 1 szavazat érkezett, amely százalékban - 1% lett.
A talán, ha más szereplőkkel lenne - re: 2 szavazat érkezett, amely százalékban - 3% lett.

Úgy hiszem, ebből a végeredményből szerintem, mindenki tudni fogja, hogy mi is lesz akkor. :)

Tehát akkor, el fogom kezdeni a történetet, amelyet majd ti is soron követhettek majd. Amelyet ezen az oldalon meg is tekinthettek majd: RobSten Love Story - Küzdj a szerelemért

Lehetséges, hogy egy kicsit furának tűnhet, hogy ez lett a történet címe. De, úgy vélem, hogy ez találó volt rá. De ha esetleg valakinek jobb cím jutna eszébe, azt szívesen venném, hogyha velem is megosztaná. :)

Bevallom, kissé elgondolkoztatott az új történet helye... ugyan is, először arra gondoltam, hogy ezen a blogon írom... de aztán, úgy döntöttem... hogy mivel ez egy más témájú - sorú történet lesz, így megérdemli, ha egy új blogot nyitok a számára, ahol mindent tiszta lappal kezdhetek majd. :) Amelyben, a segítségemre Dóry - aki a You are the only one who has ever touched my heart - Te vagy az egyetlen, aki valaha is megérintette a szívemet c. blogomon, - a béta szerepét vállalta el - .

Feltehetőleg minden szükséges adat, felhívás megtalálható az új RS blogon - ahogyan a kezdési dátum is.

Köszönöm, mindenkinek aki leírta, hogy miért is szeretné, ha elkezdeném az új RS törit, - aki chatbe is leírta, hogy szeretné olvasni, és aki szavazott. Nem is tudjátok, hogy mennyit jelent(ett) az nekem, hogy érdekel titeket az új töri, és hogy szívesen olvasnátok. :)

Remélem, elnyeri majd sokatoknak az új történet tartalma és majd a jövendőbeli fejezetek. Amelyeknek a kimenetélénél, velem tartotok majd. :)

UI: Nem rég kaptam egy díjat Pepe - től, amelyet nagyon de nagyon szépen köszönök is neki. A feltett kérdéseire, a díjak menüben meg is tekinthető. :) Köszönöm neki még egyszer! <3

Üdvözlettel: Love_Day

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése