2012. június 5., kedd

Fontos!!! + A frissről!!!

Sziasztok.

Először is kezdeném, a "cím" első felével. Amely miatt egy kis segítség reménye, miatt fordulok hozzátok.
Ugyanis a bal oldalra raktam ki egy szavazást, avval kapcsolatosan, hogy "Szeretnétek -e olvasni, "+18"-as részt?".
Azért tettem fel nektek ezt a kérdést, mert a ti döntéseitek alapján szeretném majd a későbbiekben úgy meg írni a részeket. Mármint, esetleg ha szeretnétek khm... részeket olvasni, akkor azt én akkor nyugodt szívvel tudjam írni. Mert, tudom, hogy azoknak a részeknek ti örülni is fogtok. Mármint, szívesebben olvasnátok olyan részeket is. Mert ha a "nem" válasz több lenne, mint az "igen", akkor egyszerűen átlépünk azoknál a pontoknál.
Remélem, ennyi szívességet azaz segítséget kérhetek tőletek. :$

Másodszor pedig, a "cím" másik feléről.... szóval, természetesen már elkezdtem meg írni a fejezetet, még a tegnapi napon. Ám de nem tudtam befejezni. Ma pedig egyáltalán nem tudtam, és nem is tudom befejezni. Mert  nem tudtam gépközelbe jutni.Egyéb magán ügyi dolgok miatt, amit ha most nem részleteznék... És, most is csak arra a pár percre ültem le, amíg ezt a bejegyzést megírtam. :'(
Hogy pontosan melyik nap fog kerülni a következő fejezet, azt még nem tudom. Lehet, hogy akár holnap vagy csütörtökön, vagy akár pénteken. ( Bár ez a három nap még nagyon kérdőjeles. Ugyanis, a környékünkön és egyben az utcánkban is, meg a házunk előtt is a régi villanypóznákat cserélik ki. És ezért, reggeltől - délután négyig biztosan nem lesz áram.) :(
Maximum, csak is a hétvégén tudom csak felrakni a friss fejezetet. De, ha netán vmi csoda folytán még előtte sikerül feltennem, akkor felteszem, bár ennek nagyon csekélyes az esélye.
Szóval, előre is bocsánat a következő fejezet késéséért. :(

Remélem, megértitek.

Love
~Dóry~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése