2012. június 21., csütörtök

Ízelítő a következő részből!


"Kristen megelégelve a nevetésünket, bosszúsan felhúzta az orrát, majd felállva az ölemből összefonta a karjaimat maga előtt.
-       Kris… - szólítottam meg. De, ő durcásan elfordította a fejét, más irányba. – Aj, ne csináld már.
Kérleltem, de még mindig semmi. Továbbra is, az ablak irányába tekintett, közben az orrát még mindig felhúzva tartotta. Aranyos volt, de mivel bevágta ránk a durcást így kénytelen voltam újra az ölembe rántani őt, és miközben az egyik kezemmel szorosan tartottam, addig a másikkal, kiszedtem a tollpihét a hajából.
-       Csak ez volt a hajadban. – tartottam elé mosolyogva.
-       Óh… - mosolyodott el hitetlenül. – Hát akkor ezt nevettétek? – kérdezte.
-       Igen. – válaszoltam én, ugyanis a lányok újra hangos nevetésbe törtek ki.
Pár perccel később, amikor már a java reggelit elfogyasztottuk Emma és Jamie olyan kérdéseket tettek fel nekünk, amelytől nekem kis híján, a torkomon ragadt a falat. Kristen arcára pedig kiült a pír.
-       Akkor ti most majd csókolózni is fogtok? Együtt is fogtok ezután aludni? És majd nekünk is lesz egy kistestvérünk? És mostantól együtt fogunk majd lakni?
A feltett kérdéseiket hallván, mind a ketten döbbenten meredtünk a lányainkra..."


Sziasztok. Bocsánat amiért most csak ennyivel jelentkeztem. De még egy avagy két oldal van még a fejezetből, amit mára sajnos nem fogok tudni befejezni, csak is holnap. De, akkor már olvasni is tudni fogjátok. ;) Remélem megbocsátotok.
Szép estét mindenkinek.
Love
~Dóry~

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Alig várom a teljes fejezetet! Remélem holnapra fent lesz! :*
    Neked is szép estét!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Remek kis ízelítő a fejezetből. Alig várom a fejit.

    Nóci

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Gyóóóóóó ez jó lesz :DD muhahahaxdddd nagyon várom a teljeset xddd főleg a válaszokat hihi siess vele... mikor lezs fent? MA :D várom mert iszonyat jóó ez az egyik kedvenc blogom :D :$
    XoXo:Bessie

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jajjhh erre kiváncsi leszek :)

    VálaszTörlés