2012. június 22., péntek

Chapter 25

~Boldogság~




(Robert)


Boldogság.
Ez az egyetlen egy szó, jellemezi mindazt az érzést, amelyet egész testemben érzek. Csak úgy, mint a szívemben.
Boldog vagyok amiért, egy olyan angyalt tarthatok a karjaimban, mint Kristen-t. Már a legelső találkozásunkkor, a kávéautomata gépnél, rabul ejtett a szépsége és a természete. Amely nem hasonlítható semmihez, és senkihez sem. A kislánya iránt érzett szeretete, figyelme sok anya viselkedését felülmúlja. Pedig fiatalon lett belőle anya, mégis egy kész éret, nőként viselkedik. Hisz az is. Egy éret, odaadó, gyönyörű nő. Aki minden érett férfi álma.
Boldog vagyok, amiért velem van. És ez az egyetlen egy ok arra, hogy küzdjek érte. És a szerelméért.
Bár amit mi most egymás iránt érzünk, azt nem mondhatni szerelemnek. De, tudjuk mind a ketten. És érezzük is, hogy az odavezető rögös út, már nincs is olyan távol tőlünk.
Vonzódom hozzá, ahogyan ő is hozzám. Kedvelem – nagyon is -, ahogyan ő is engem. Szeretek vele lenni, ahogyan ő is velem.
Éppen ezért, szeretném, ha ez az egész, ami köztünk van, komolyabbra fordulna. És csak remélni tudom, hogy ő is ezt szeretné.
És ha, kell. Mert ebben biztos vagyok, hogy kell. Akkor képes leszek, minden elénk táruló ösvényen átvágni, a boldogságunkért.
Az órámra pillantva az idő, lassan a hathoz közeledett. Bár, szívesebben maradtam volna így, Kristennel a karjaimban továbbra is a nappali kanapéján. Mégis rá kellett vetnem magamat arra, hogy felálljak vele együtt. A karjaimba emelve, ügyesen ügyelve arra, hogy fel ne ébresszem, mentem fel vele a hálószobába.
Ahol igaz kissé nehézkesen, de sikerült őt az ágyra fektetnem. Lefejtettem magamról kezeit. Csak, hogy ráteríthessem a vékony takarót.
A kisimult, időnként mosolyra húzódó ajkai engem is mosolygásra késztettek. Tudtam, valami szépet álmodhat.
Az ujjaimmal végig simítottam, selymes szépséges arcán. Majd egy apró csókot leheltem pihe – puha ajkaira.
Magára hagyva őt, egy tiszta alsóval, és tiszta ruhával a fürdőszobába mentem. Ahol egy gyors fürdő után, felfrissülten, kaptam fel a tárcámat és a kocsi kulcsot, a dohányzó asztalról, miután még egyszer benéztem Kristenhez és a lányokhoz is, akik még mindig az igazak álmát aludták.
A kocsimba bepattanva, mentem be a városba. Ahol sikerült is rábukkannom egy aranyos kis boltra. Ahol nem csak a bolt vezetője, de a kisegítők nagy segítségemre voltak. Friss mogyorókrémes croissant-okat, csavart tésztás lekváros édességből is négy darabot csomagoltattam be. Ahogyan a mini sajtos bagettből is. Mellé természetesen narancslevet is vettem, ami nélkül az igazi reggeli nem is lenne reggeli. Ebédhez valót, pedig pár zöldség félét emeltem ki a rekeszekből. És, hogy vacsorára is valami ínycsiklandozó ételt fogyasszuk, lasagne-ra gondoltam. Amihez a hozzávalókat, a kedves eladónő össze is szedte. Ahogyan a puding különcséghez is, amelyet még anno a nagymamámtól tanultam. Amikor mindent, amire szükségem lehetetett, megköszöntem a boltban dolgozó kedves embereknek a segítségüket, visszamentem a nyaralóba.
Ahol miután kipakoltam a szatyrokból, neki álltam a terítékezésnek, miközben felraktam főni a kávét. Időközben, a házban uralkodó két kicsi hölgy is levánszorogtatta magát a konyhába. Kiket egy – egy puszi kíséretében az asztalhoz ültettem.
-       Sajtos bagett vagy csavart tésztás lekváros édesség, vagy mogyorókrémes croissant? – soroltam fel nekik a reggeli ajánlataimat, mire mind a ketten, a harmadikra szavaztak.
Miközben ők, a croissant-t fogyasztották én addig az éppen kitöltött kávé adagomat szürcsölgettem, egy sajtos bagett kíséretében.
A reggeli ideje alatt, amíg a lányok egymást kenegették az éppen kifolyó mogyorókrémmel, csatlakozott hozzánk Kristen is. Aki amint belépett a konyhában, hirtelen két különböző, ám de mégis édesen csengő nevetés csendült fel.
-       Még is mi ilyen nevetséges, kis hölgyek? – kérdeztem tőlük mosolyogva, miközben Kristent a karjánál fogva az ölembe rántottam.
-       A mama haj… haját. – mondták egyszerre, mire ismét csilingelő nevetésbe kezdtek.
Ekkor Kristen hajára emeltem a tekintetemet, amely össze volt kócolódva.  Majd amikor az arca másik oldalára esett a pillantásom, belőlem is előtört a nevetés. Ugyanis egy párna toll ragadt bele a hajába. Hogy, hogyan került a tollpihe a hajába, még számomra is rejtély volt. De elég volt ahhoz, hogy én is a kicsikkel nevessek.
-       Mi… mi az? Van rajtam valami? Vagy mi? – kérdezte meg az érintett, értetlenül.
Közben végig nézve magán, és a haján. Bár, a tollpihe még mindig ott volt.
Kristen megelégelve a nevetésünket, bosszúsan felhúzta az orrát, majd felállva az ölemből összefonta a karjaimat maga előtt.
-       Kris… - szólítottam meg. De, ő durcásan elfordította a fejét, más irányba. – Aj, ne csináld már.
Kérleltem, de még mindig semmi. Továbbra is, az ablak irányába tekintett, közben az orrát még mindig felhúzva tartotta. Aranyos volt, de mivel bevágta ránk a durcást így kénytelen voltam újra az ölembe rántani őt, és miközben az egyik kezemmel szorosan tartottam, addig a másikkal, kiszedtem a tollpihét a hajából.
-       Csak ez volt a hajadban. – tartottam elé mosolyogva.
-       Óh… - mosolyodott el hitetlenül. – Hát akkor ezt nevettétek? – kérdezte.
-       Igen. – válaszoltam én, ugyanis a lányok újra hangos nevetésbe törtek ki.
Pár perccel később, amikor már a java reggelit elfogyasztottuk Emma és Jamie olyan kérdéseket tettek fel nekünk, amelytől nekem kis híján, a torkomon ragadt a falat. Kristen arcára pedig kiült a pír.
-       Akkor ti most majd csókolózni is fogtok? Együtt is fogtok ezután aludni? És majd nekünk is lesz egy kistestvérünk? És mostantól együtt fogunk majd lakni?
A feltett kérdéseiket hallván, mind a ketten döbbenten meredtünk a lányainkra. Az oké, hogy mind a ketten okosak. És értelmesek. De, hogy ennyi mindenről tudjanak, ennyi idősen az azért mind a kettőnk számára új volt.
Mégis ki világosította fel őket ennyire? – kérdeztem magamtól. Amire már tudtam is a választ. Vagyis csak arra, hogy Emmának ki tartott némi felvilágosítást.
-       Tom… Sarah… - sziszegtük egyszerre Kristennel annak a két személynek a nevét, akiknek most mind a ketten legszívesebben kitekernénk a nyakát.
Míg mi Krissel hol egymásra pillantottunk, hol pedig a lányainkra, viszonylag mind a kettőnknek ugyanazon járhatott az agya. Hogy mit is válaszolhatnánk nekik.
Néhány perc elteltével azonban én mégis igyekeztem valami frappánsat válaszolni.
-       Az első kérdésetekre a válasz, igen. De majd igyekszünk nem pont előttetek, csak hogy ne zavarjunk meg titeket vele. – kezdtem, mire egyből a szavamba vágtak.
-       Minket nem zavar. – felelték egyszerre. A feleletükre, nem tudtam nem elmosolyodni. De, ahogyan láttam Kris sem.
-       A második kérdésetekre a válasz, igen. Néha együtt fogunk majd aludni… a következő válasz… ha anya is úgy gondolja, akkor majd később lesz egy kistestvérkétek.
Hogy miért is mondtam azt mindkettőjüknek, hogy anya? Azért, mert Emma teljesen úgy viselkedik Krissel, mintha ő lenne az anyukája. Aminek én csak őszintén örülni is tudok. Mert így, tudom. Hogy elfogadja őt. Amikor azt mondtam nekik, hogy ha Kris is úgy akarja, akkor abban a pillanatban mind végig az ő gyönyörű smaragdzöld szemeibe, tekintettem. Ezzel tudatva vele, hogy a szándékaim tiszták.
Egy pillanatra elgondolkoztam ezen a közös gyerek témán. Amely, egyáltalán nem rémített meg. Ugyan is, igen szeretnék majd később, egy vagy akár két közös kis bébit attól a nőtől, aki percről – percre magába bolondít.
-       Arra a kérdésetekre a válaszunk, hogy mostantól együtt fogunk majd lenni, azaz, hogy ha majd eljön az ideje, akkor igen. – felelte az utolsó kérdésre, Kris a választ. – És, ha bármilyen más kérdésetek lenne, akkor csak nyugodtan szóljatok nekünk. Rendben?
-       Iiigen! – felelték ismét egyszerre, amely egy újabb nevetést szült.
Csak, hogy most mi is nevettünk velük együtt.
-       És, mit szeretnétek csinálni ma? – tettem fel a kérdést, miután rendet tettünk magunk után.
-       Építsünk homokvárat. – szólalt meg Emma. Aki már rögtön Kristen keze után nyúlt, és maga után kezdte el kifele húzni a házból.
Jamie, kissé szomorkás arcára pillantva, egyből le is guggoltam hozzá. És, mi közben ő a szandálja orrával a parkettát rugdosta, én addig végig simítottam aranyos gyermekded arcán.
-       Mi a baj kicsim? Esetleg te nem szeretnél, homokvárat építeni? – kérdeztem meg tőle, kíváncsian. Mire ő nemlegesen rázta meg a fejét. – Akkor, mihez lenne kedved? – tettem fel az újabb kérdésemet, de nem válaszolt rá. – Mondd el nekem szépen, hogy mihez lenne kedved. Vagy, esetleg bánt valami?
Még mindig semmi. Ekkor megcsíkoltam a hasát, és egy kisebb kacagás, hagyta el száját. Majd a hozzám legközelebbi székre leültem, őt pedig az ölembe ültettem. És, úgy vártam, hogy elmondja, mit szeretne vagy, hogy mi bántja.
-       Na, nem mondod el? – böktem meg az oldalát.
Egy kicsit megrándult az ölemben, majd az éppen az oldalát megbökő tenyeremmel kezdett el játszadozni.
Az ő kicsike tenyere, csak úgy, mint az Emmáé, elveszett az enyémben.
Lehet, hogy kis alig kis ideje ismerem őt, de mégis sikerült őt is megszeretnem. És, csak remélni tudtam, hogy ő vele és Krissel, mi Emmával egy igazi család leszünk majd. Jamie és Emma, már mostanra olyanok egymásnak, mintha testvérek lennének. Igaz a gyermekbarátságok hamarabb kötetnek, meg mint a felnőtt barátságok, és talán éppen ennek is köszönhető, hogy ők ilyen jól kijönnek egymással. És azt is remélni tudom, hogy ez így is marad.
-       Ugye te szereted a mamát? – kérdezte meg egyszer csak hirtelen.
Mire, egy pillanatra elgondolkoztam a kérdésén.
De, nem is gondolkoztam a válaszon olyan sokáig.
-       Igen, szeretem. – válaszoltam, rá mosolyogva.
A válaszom igaznak, és őszintének tűnt. Mert valóban szeretem őt. Amihez már nem sok kell, hogy teljesen bele is szeressek.
-       És, ugye nem fogod őt megbántani?
Az újabb kérdése, hallatán. Mostanra már biztosan tudom állítani, hogy ő egy igazán okos lány. Aki a korához ellenben, igenis „érettebben” gondolkozik.
-       Nem fogom. Ezt meg is ígérem neked. – hogy ígéretem hitelesebb is legyen, az egyik kezemet a szívemre tettem.
-       Hiszek neked. – mondta, és egy apró puszit nyomott az arcomra.
A tettén elmosolyogtam magam.
-       Van kedved pudingot csinálni?
-       Naná! – mosolyodott el.
Majd neki álltunk együtt, közös erővel a tápióka puding elkészítésének. Amelyet még az anyai nagymamámtól tanultam. Aki bár, ma már nincs az élők közül, mégis az emléke örökre bennem él. Emlékszem kisgyermek koromban, minden egyes nyári és karácsonyi szünetet nála töltöttük, Lizzy-vel együtt. Igaz nem egy luxos házba lakott, pedig lakhatott volna. Ha nem egy vidéki kis faházban. Ahol ő nagy termőföldekkel, virágos kertekkel, és gyümölcsös kertekkel rendelkezett. Imádtam nála lenni. Imádtam neki segítkezni akár szüreteléskor, akár az ételek elkészítése közben.
Amikor a pudinggal elkészültünk, azt beraktuk a hűtőbe. És mivel kellett neki egy kis idő, így úgy döntöttünk, hogy csatlakozunk Kristenhez és Emmához.
Akik az idő alatt, míg mi Jamie-vel a házban szorgoskodtunk, egy térdig érő homokvárat építettek. Igaz közben, mind a kettejük keze, ruhája és arca sáros volt. De, még is oly aranyosak voltak így együtt, hogy kénytelen voltam megörökíteni ezt a pillanatot.
Majd ezt követően, Kristent a karjaimba kaptam és miközben az ajkaimat az övéire helyeztem, besétáltam vele a vízbe. És amikor megéreztem, hogy már a derekamig ér a víz szintje, egy utolsó apró csókot nyomva Kris ajkaira, elengedtem őt. S így egy hatalmasat csobbant a vízben. Majd nevetve szaladtam ki a partra a lányokhoz, aki hozzám hasonlóan hangos nevetésben törtek ki.
-       Ezt még visszakapod Robert Pattinson! – fenyegetett meg tetettet éllel a hangjában, amint visszaért hozzánk.
-       Alig várom. – suttogtam halkan – csak úgy, hogy ő hallja – egy kacsintás kíséretében.
A délelőtt további részében, Jamie és én álltunk neki egy homokvár építésének, Kris pedig Emmával egyetemben visszamentek a házba, magukra vállalva az ebéd elkészítését.
-       Mit szólnál ahhoz, hogy ha egy ennél is nagyobb várat építenénk? – kérdeztem meg a mellettem térdepelő kis hölgyet.
-       Én, benne vagyok. – vágta rá, hatalmas mosollyal.
Mivel elkapott a gyermeki láz izgalma, ezért Jamie segítségével, egy picivel nagyobb vár készítéshez kezdtünk.
Amelyet, mind a ketten nagyon is élveztünk.
Mire végeztünk a várunkkal, addigra Krisék is elkészítették az ebédet. Miután a mi várunkat is megörökítettük, és lemosakodtunk, neki álltunk a finomra sikeredett ebéd elfogyasztásának. Ami után, a lányokat lefektettük aludni. Mi pedig a teraszon foglaltunk helyet. Ahol az egyik napágyon elhelyezkedve, húztam le magamra az én szépséges angyalomat. Aki a mellkasomra téve a fejét, ölelt át. Ahogyan én is őt. Majd, régi gyerekkori emlékeinkről kezdtük el egymást faggatni…


Extrák:


Sziasztok. Mint ahogyan ígértem is, hoztam is a friss fejezetet. Amely majdnem olyan hosszú lett, mint az előző dupla fejezet. ;) De, csak remélni tudom, hogy ez is elnyeri majd a tetszéseiteket. Az előző fejezethez írt kommentekre már válaszoltam is. Amiiket természetesen, ezúton ismét szeretném megköszönni. Ahogyan a kattintásokat is. :) 
A következő fejezetről annyit, hogy abban olvashattok majd arról az időkorszakról, amikor Kris és Emma a várat építették, míg Rob és Jamie a házban voltak. ;)
Esetleg aki még nem olvasta volna a "My life would suck without yo - Az életem szívás lenne nélküled" c. új történetemet, akkor az ezen:
 a két oldal egyikén megteheti. Annyit elárulók, hogy már öt rész olvasható is az új blogomon, a történetből. És, ha nem nagy kérés, akkor szeretném, hogy nézettek be és ha lehet véleményt is alkotnátok arról is a történetemről. :)
Előre is köszönöm.
Kellemes estét, és hétvégét mindenkinek. :)

Love
~Dóry~

19 megjegyzés:

  1. szia gratula nem gondoltam volna hogy rob szeret főzni és tudis
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nagyon szépen köszönöm, a gratulációd. Igazán, jól esik! :)
      köszönöm, hogy most is írtál.
      Nem gondoltad volna? Hát, egyébként először úgy akartam, hogy ne tudjon még... de, aztán mégis úgy döntöttem, hogy tudjon főzni. :D
      Örülök, hogy tetszett ez a rész is. :)
      pusy neked is.

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet! Nagyon tetszik a harmónia amiben él a két főszereplő, és a gyermekeik.
    Írtam komit a másik blogodra is, ne haragudj, amiért eddig nem olvastam, de csak ma fedeztem fel létezését.
    Siess a kövivel!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió csajszim!
      Igazán örülök neki, hogy elnyerte a tetszésedet ez a fejezet is. Bevallom nekem is, igazán jó érzés volt ezt a fajta harmóniát megírni. :)
      Tudom, és láttam is. És nagyon, de nagyon szépen köszönöm, hogy oda is írtál! De hogy haragszom érte, ne hülyéskedj. :)
      a kövi rész már fent is van. És hamarosan pedig jön majd az újabb része is a törinek. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      xoxo
      Dóry

      Törlés
  3. Hellóka :)
    nagyon szuper lett a fejezet! :D
    nagyon bejött ez a családosdi dolog :)
    remélem hamar hozod a következő részeket :P
    puszi, Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!
      Nagyon örülök neki, hogy tetszett.
      Nagyon örülök annak is, hogy neked is tetszik ez a családias hangulat, amiben a főhőseink élnek jelen olvashass-hassátok/fejezetekben. :)
      Nos, azt én is remélem, hogy hamarabb hozhatom majd ezentúl a következő részeket. Legalábbis ahogyan csak tőlem telik, igyekezni fogok, hogy minél hamarabb olvashass hassátok a részeket.
      Köszönöm, hogy írtál. :)
      Puszi
      Dóry

      Törlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett ez a feji is!
    Olyan jó olvasni hogy ilyen jól elvannak egymással! Már most egy szép nagy családot alkotnak. A szeretet összeköti őket! :)
    Nem gondoltam volna hogy a gyerekek ilyen érettek már... Ilyen komoly kérdéseket feltenni... De nagyon bejön! :D
    Várom a kövit!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök neki, hogy tetszett neked ez a rész is.
      Nekem nagy öröm olvasni a szavaitokat, véleményeiteket. És, az is öröm számomra, hogy nektek ennyire tetszik a történet.
      A kicsik pedig a korukhoz képest eléggé azok. De hát, ilyen családi hátterek mellett nem is csoda. :)
      Igyekszem a folytatással, amint tudok.
      Puszi
      Dóry

      Törlés
  5. Szia!

    Annyira érezhető az összhang négyük között. Nagyon aranyosak voltak a lányok a homokvárépítés során. Rob főzni is tud nemcsak zenél? Kész meglepetés. Miket tartogat még amit nem tudunk róla (Rob)?

    Alig várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igazából, igyekszem olyanra megírni a főszereplőink kapcsolatát egymással szemben, amilyenre én szeretném a saját életemet, és amilyen a körülöttem lévők kapcsolata.
      És éppen ezeket az élményeket, amelyeket nap mint nap látok, és amelyik éppen megtetszik azt, akkor bele is viszem a történeteimben, vagyis a fejezeteimben egy kis változtatással.
      a homokváras részt pedig, a gyermek koromat idéztette fel velem, amely valóban hasonlított erre a versenyzésre... csak akkoriban éppen a testvéreimmel és az utcánkban lévő gyerekekkel csináltuk ugyanezt. :D
      S azt megígérhetem, hogy okozni fog majd Rob néhány meglepetést a közeljövőben. ;)
      Köszönöm, hogy ismét írtál.
      Puszi
      Dóry

      Törlés
  6. Szia!
    Nagyon aranyos fejezet lett!Édesek a kiscsajok!Már most egy szép család lettek.
    Várom a folytatsát
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál. ÉS igazán örülök annak, hogy ez a fejezet is elnyerte a tetszésedet. Valóban egy aranyos fejezetre sikerült, de ilyenre is szerettem volna megírni, és hát lám. örülök neki, hogy ti ilyennek látjátok. :)
      A folytatást már fent is van. ;)
      Puszi
      Dóry

      Törlés
  7. Szia!
    Most találtam a blogodra, nagyon jól írsz és élvezettel olvasom a történetet is:-)Olyan édesek igy együtt 4-en, remélem végleg rájuk talál igy együtt a boldogság. Kiváncsian várom hogy telik el a hétvégéjük, és hogy mi lesz Rob és Kris között még:P Köszi, Puszy: Christina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Kedves Christina, először is örömmel, köszöntelek téged a blogomon. Mindig boldog mosolyt csal az arcomra, egy újabb olvasó, és egy újabb kommentelő. :)
      Köszönöm, hogy írtál nekem, és csak remélni tudom, hogy majd a későbbiekben is olvashatom majd a véleményedet. :)
      Igazán, jól esik, hogy élvezed a történetet.
      Sokat jelent nekem, hogy vannak akik élvezik a történetemet, és szeretik az általam megformált karaktereket, és viselkedésüket. :)
      Én tartozom köszönettel, amiért írhatom nektek eme történetet. :)
      Puszi neked is!
      Dóry

      Törlés
  8. Szia!
    Hát ez übercuki lett:D Már vártam, h mikor jönnek a kicsik kérdései. Biztos ciki lehetett nekik, de elég jól áthidalták a dolgot:) Rob főzni is tud? Kész meglepetés ez a pasi... Nagyon aranyosak így együtt négyen, remélem érkezik még közéjük egy Robsten baba is. Város a folytatást:)
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Cuki lett? Oh, még ilyen véleményt még nem kaptam, sem tőled sem pedig mástól. De, nagyon szépen köszönöm. Ahogyan azt is, hogy most is olvashattam a véleményedet. :)
      Nos, mik ki nem derülnek a mi kis Robunkról?! xD És, még mennyi meglepetést fog ő majd hozni a folytatásokban... ;)
      Hát... a RobSten bébi-s témára, majd még visszatérünk. Ezt megígérhetem. De, hogy pontosabban mikor? Azt még nem tudom. Lehet, hogy hamarabb mint gondolnám, vagy esetleg egy kicsivel később. Majd ahogyan a sors alakul. ;)
      A folytatás, pedig már fent is van.
      puszi
      Dóry

      Törlés
  9. *a város az várom akart lenni:)

    VálaszTörlés
  10. szuperrr fejezet lett!!!! imádtam nagyon! olyan édesek együtt, wáá alig várom már a folytatást :DD siess vele, még akkor s, ha nagyon nehéz, és kevés időd van rá :( de nagyon nagyon várom már!!! :D fantasztikus lett a fejezet, siess a kövivel!
    pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök neki, hogy ennyire tetszett. És hogy így véled. :) Köszönöm, hogy le is írtad a véleményed. És, hogy milyennek titulálod őket. És annak meg főkép nagyon örülök, hogy örülsz a kapcsolataiknak. :)
      Nem tudom, hogy még hogy, hogyan, de igyekszem egy kicsivel mindig hamarabb hozni a friss fejiket, úgy mint az elején. :)
      A következő fejezetet már olvashatod is.
      puszi

      Törlés