2012. július 19., csütörtök

Mi lenne ha?

Sziasztok.

Nos... először is lenne hozzátok egy kérdésem. Még pedig az, hogy... : - Benne vagytok egy kis játékban?
Ha igen, akkor szeretnék kérni tőletek egy max. két mondatot. Amelyet beletennék majd az egyik fejezetbe. Még pedig a 30. fejezetbe. Ugyan is, már csak két fejezet van előtte.
És mivel az egy kerek fejezet lesz, szeretném feldobni valamivel. Még pedig a ti mondataitokkal. Amikhez, részesül majd a +18 - as pillanat is.
Nos benne lennétek?
Őszintén szólva, én nagyon szeretném ha benne lennétek ebben a játékban. és őszintén érdekelne is, hogy vajon mit tudnánk kihúzni a ti mondataitokkal + az enyéimmel.
Kérlek titeket, aha benne vagytok. Akkor ehhez a bejegyzéshez írjatok. :)
Előre is, köszönöm.

Love
~Dóry~

UI: Aki még nem olvasta volna el a 27. fejezetet, az ez alatt a bejegyzés alatt, megteheti. ;)

13 megjegyzés:

  1. De hiszen ez egy medve?! Azonnal meg kell enni.

    VálaszTörlés
  2. - Most már biztosan nem lehet belőled egyéjszakás kaland.
    - Nem baj. Tovább is ráérek.

    VálaszTörlés
  3. Te is így érzed magad velem?
    Veled mindig fellegekbe járok.

    VálaszTörlés
  4. - Fontos vagy számomra Kris, ahogy a lányok is. Ti vagytok a mindeneim, az én világom csak rólatok szól és ennél többet nem kérhetek, hiszen minden vágyam teljesült.

    VálaszTörlés
  5. S miközben merev vágyával bennem volt, a nyakam kezdte csókokkal borítani. Rég volt már részem olyan örömökben, amelyekben Rob részesített azon az éjszakán. Megmozdult bennem, s egyszerre sóhajtottunk fel a kellemes érzéstől, mely átjárta túlhevült testünket.
    (bocs, ez egy kicsit hosszúra sikerült, de tudod hogy van ez, amikor elkap az ihlet. Főleg egy ilyen perverz leányzót, mint én ;).)

    Sok-sok szeretettel neked, tőlem :D.
    xoxo.

    VálaszTörlés
  6. - Bocsi, pisilnem kell

    VálaszTörlés
  7. ahhhhh gyorsabban Rob!!!
    -Mamiiiii nem találom Hanna babát!!!- kiáltotta Jamie majd belépet a konyhába.

    VálaszTörlés
  8. - Kris ha tovább folytatod, akkor nagyon de nagyon meg fogod bánni.- mondta Rob nekem, de én mégis folytattam. Olyan jó érzéssel töltött el, hogy ezt én váltom ki Robból. :)

    VálaszTörlés
  9. Most már ti vagytok a családom. Egy nagy nagy és boldog család vagyunk két gyönyörű gyermekkel. Soha többé nem hagylak el titeket, ti vagytok az életem!
    :)

    VálaszTörlés
  10. Nem mondod komolyan, hogy ezt a gagyi vámpíros könyvet olvasod.:)

    VálaszTörlés
  11. Rob álmában:
    Anyuci Én nem akarom megenni a spenótot!! Nem szeretem!! :)

    VálaszTörlés
  12. - Ezt most miért kellett?
    - Most már egálba vagyunk. - mosolyogtam rá.

    VálaszTörlés
  13. - És akkor nekem mostantól Rob lesz a papám, úgy ahogy a csoport társamnak Mackenzie-nek Phil bácsi? - kérdezte lányom, miután befektettem az ágyba
    - Igen kincsem - válaszoltam mosolyogva Jamie kérdésére
    - De jóóó, akkor majd megkérem, hogy jöjjön el velem a vidámparkba. Szerinted eljönne velem? Na és Emma? - kíváncsiskodott tovább az én drága kicsi lányom
    - Ha szépen megkéred biztosan elmennek veled
    - Szeretlek mami -mondta hirtelen egy puszi kíséretében
    - Én is szeretlek kincsem - mondtam neki én is, majd egy gyors puszi után leoltottam a lámpát és csendben elhagytam a szobát

    VálaszTörlés