2012. július 29., vasárnap

Novella

Sziasztok.

Először is bocsánat amiért nem hoztam frisst... de még mielőtt valaki azt hinné, hogy azért nem hoztam amiért most a kedvenceink háza tájékán eléggé felkapott hírek tengődnek... szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy nem ezért nem volt friss. Teljesen más oka volt a késésemnek, amelyről, ha nem  gond most nem szívesen számolnék be. :/
Hogy igazak -e a hírek, amelyeket az elmúlt napokban közhírré tettek a sajtók, az újságok? A bizonyítékok fele azt mutassák, hogy igen. De a másik fele pedig azt, hogy az egész egy kész hazugság. Nos én nem tudom. És igazság szerint nem is érdekel.
Miért Kristent, kell bántani? Ha valóban hibázott, akkor hibázott. És elvileg meg is bánta tettét. Honnan tudhatjuk azt, hogy Rob sohasem hibázott?
És ha Kristen "hibája" miatt, valaki elpártolt tőle, és a történetemtől, ahhoz csak egyetlen egy kérdésem... vagy is inkább üzenet féleségem lenne.
A történeteikben sokszor lehet olvasni olyan részeket, hogy vagy a főszereplő nőnk töri össze a főszereplő férfink szívét, azzal hogy félre lép... vagy éppenséggel volt alkalmunk ezt fordított esetben is olvasni. De a történet vége általában, mindig happy end-del ért véget. Azaz, mindig újra egymásra találtak hőseink.
És ha akkor megtudtunk nekik bocsátani, akkor most a való életben Kristen-nek miért nem lehet megbocsátani?
Ehhez a felkapott hírhez csak ennyit szándékoztam hozzászólni. :/ "Akinek nem inger, ne vegye magára!"


Na és akkor az a bizonyos novella. Pár részes lesz, pont úgy mint a Valami most kezdődik el c. novella.
A képre kattintva a novellás oldalamon találhatjátok magatokat.




Történet egy huszonkétéves lányról, akit Kristen Stewart-nak hívnak, és egy huszonhatéves férfiról: Robert Pattinson-ról. Amíg a lány, édesapja nyomdokaiban lépve „tengerészgyalogos” lett, addig a fiú, igencsak híres színész. Kapcsolatuk kezdete, Kristen nővérének az eljegyzési partiján kezdődik. Aki nem mellesleg azon kívül, hogy a férfi egyik legjobb barátja, még a munkatársa is. Természetesen a vonzalom és az a bizonyos szikra megjelenik és érződni is fog köztük. Ám de, Kristen messze sem, olyan lány mint a nővére, avagy a többi vele egykorú. Öntudatos, makacs... és határozottan eldöntötte magában, hogy történjék bármi is... de ő soha nem lesz szerelmes, egy színészbe! Vajon, sikerül –e tartania magát az elhatározásához? Vagy, most az egyszer az esze helyett, a szívére hallgat majd? Lehet –e happy end a történet vége? Vagy mégsem? Ha velem tartasz eme – novella kimeneteléig, megtudhatod a választ. :)

Remélem ezt a novellámat is szeretni fogjátok, és véleményt is fogtok majd hagyni. :)
És még valami... kicsit csalódott vagyok amiért a "játék"-ban csak 12 személy vett rész. Azaz, csak 12 ember vette a fáradságot arra, hogy mondatokat írjon nekem, a 30.fejezethez. :(
De... senkit sem köteleztem rá, hogy írjon... és ha csak a tőlük kapott mondatokat tudom belevinni a fejezetbe, akkor csak azokat viszem bele. És szívből szeretném megköszönni azoknak akik írtak nekem. :)
Esetleg aki szeretne még írni mondatokat, azok mondatait várom, ugyan annál a bejegyzésnél, egészen péntekig.

Ezen blogon a friss fejezet pedig,  a holnapi napon, vagy legkésőbb kedden jön majd.
Addig is legyetek jók!
Love
~Dóry~

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszik a novella tartalma, majd elolvasom és komit is hagyok magam után:) Ne haragudj, amiért nem írtam mondatot a 30. fejezethez, de átolvastam őket és annyi féle volt teljesen más témában, h nem akartam plusz egyet a nyakadba varrni, mert szerintem így is nehéz lesz összehoznod a fejit egy egésszé. Ami pedig Kristent illeti nem akarok találgatásokba bocsátkozni, mert egyáltalán nem ismerem őt, a média pedig köztudottan mindenféle hülyeséget összehord. Szóval 50-50 százalék az esély, h a hír igaz-e vagy sem. Hopsz, egy kicsit belelendültem, bocsi:) Várom a frisst a novellát pedig elolvasom. Na megyek is:)
    Puszi Nona

    VálaszTörlés