2012. április 10., kedd

Chapter 13

~ Vacsora a Stewart házban ~



(Kristen)

A nap további részében, szinte nem is voltam ott lélekben az órákon. Mr. Borrel –aki a fizika tanárom-, amikor észrevette, hogy nem figyelek rá, visszakérdezte azt, amiről épp beszédet tartott. De, mivel nem tudtam, hogy miről is volt szó, elmotyogtam egy elnézést, s lehajtottam a fejem.
-       Máskor ne forduljon ez elől, Kristen! –szólt rám.
-       Igenis.
Az óra további részében, próbáltam az anyagra figyelni, de sehogy sem sikerült. Ugyanis a szemeim előtt mindig Robot láttam.
Nem tudom mi az, ami miatt, nem tudom kiverni őt a fejemből. S azt sem tudom, hogy miért próbálok oly annyira küzdeni az ellen, hogy más férfiakat is közel engedjem magamhoz. Mint például Robot.
Steven a múlté. S bár egy részem, mindig is szeretni fogja őt, mégse élhetem az életemet egyedül. Jamienek apára van szüksége.
Talán meg kéne fogadnom Sarah tanácsát, mégpedig hogy épp itt az ideje, hogy újra pasizzak.
De, hol találok egy olyan férfit, akinek nem csak a szex miatt kellenék, hanem ön magamért, és aki elfogadná, és szeretné a lányomat?
*~ Ott van Rob. Hiszen, egy csónakban eveztek mind a ketten. Miért ne lehetnétek, ti együtt?! * ~ kérdezte egy hang a fejemben.
De, mi van akkor, ha ő neki valaki más kell. Ha én nem vagyok az esete?
A zavaros gondolataimból, a csengő hangja riasztott fel. Elpakolva a felszerelésemet a táskámba, siettem ki a teremből. Gondoltam, amíg Sarahra és Sissyre várok, meg iszok egy kávét. Amikor a kanyarba értem, megpillantottam Robot, aki a kávégépnél állt, azon nyomban megtorpantam. Egy rövid pillanatig, néztem őt. Majd amikor láttam amint a fejét az én irányomba fordítja, rögvest elslisszoltam onnan.
Sarah kocsijához érve, lihegve támaszkodtam meg a motorháztetőn. A mellettem elhaladó diákok, mind kérdő tekintettel vizslattak. De egyetlen egy árva szót sem szóltak.
Nem értettem magam, hogy miért rohantam ki az épületből, amint megpillantottam őt.
Aj, ez hazugság.
Mert igenis értettem magam. Féltem, ahogyan most is félek.
Félek attól, hogy őt én úgy, mint egy nő nem érdeklem.
-       Mi a baj, Krissy? –kérdezte meg Sarah, amikor beértek engem.
-       Semmi, semmi. Csak, semmi kedvem az estéhez. –mondtam.
Ami igaz is volt.
Vajon, hogyan leszek képes egy asztalnál ülni vele, akkor, amikor sokkal többet érzek iránta, mint azt hittem?
Annyira nevetséges vagyok. Az egyik percben még azzal hitegetem magam, hogy Steven az a férfi, akit szerelemből szeretek. A másik percben pedig, azzal, hogy Robot úgy, mint nőt nem érdeklem.
-       Nyugi. Minden rendben lesz. – nyugtatott meg, barátnőm.
Mire, csak egy bólintásra futotta tőlem.
Beülve a kocsiba, először haza mentünk.
A lányoknak megengedtem, hogy ők válasszanak nekem ruhát, s hogy kisminkeljenek.
A ruha egy egyszerű fekete, térdfölöttiig érő, pánt nélküli volt. Nem volt kihívó. S éppen ezért is tetszett. Mivel, soha nem szerettem az erős sminket, így csak egy halovány alapot kent rám Sissy. A hajamat, kivasalva hagytam, hogy a vállamra bomoljon. Majd a kedvenc parfümömből, fújtam egy kicsit magamra.
- Tessék, ez a cipő jó lesz neked. – bújt ki a szekrényéből barátnőm, két pát fekete magas sarkú cipővel. Ami ráadásul, az egyik kedvence volt. – Tudom, hogy vigyázni fogsz rá, így ezért nem is kérek semmit, csak annyit, hogy ne parázz.
- Köszönöm, mindkettőtöknek. –öleltem meg mind kettőjüket.
Majd elővéve az egyik nagyobb táskámat, pakoltam bele Jamie pizsamáját, és a holnapi ruháját, ahogyan a sajátomét is.
Majd beülve barátnőm mellé, igyekeztünk a szüleim házához. Ahol miután a lányok kitettek, mentek is dolgozni.
Kicsit irigyeltem is őket, amiért mind a ketten függetlenek.
A házunk előtt megpillantottam, Rob kocsiját, mitől a szívem hevesebben kezdett verni.
Már épp azt terveztem, hogy gyorsan hátat fordítok, és hazáig rohanok. De, éppen ekkor szólalt meg a telefonom. Amit kivéve a táskámból, vettem is fel, meg se nézve, ki az.
-       Haló!
-       Merre vagy már kislányom? Már csak rád várunk! –ripakodott rám apám.
-       Már itt vagyok a kapuban! –feleltem, majd a vonal végén, csak az erőtlen csipogást hallottam.
Letette.
Mély levegőt véve, léptem be a kapun, majd nem sokkal később a bejári ajtó nyitódott ki. Ahol anyával találtam szembe magam.
-       Nagyon mérges? –kérdeztem, miközben köszöntöttem őt.
-       Csak egy kicsit. –húzta félre a száját.
-       Jamie?
-       Már alszik. Szegénykém, elfáradt a délután folyamán. –mondta mosolyogva.
-       Rendben. –feleltem.
Lerakva a lépcső melletti fotelba a táskámat, követtem anyát az ebédlő felé. Apám kimért tekintete, kissé meglepett. Ugyanis arra számítottam, hogy majd felelősségre von a késésem miatt. De nem így tett.
*~ Furcsa! * ~ gondoltam magamban. Miközben, köszöntöttem őt is.
Rob felé fordulva, lélegzetem elállt. Szerencsémre, hogy előttem épp a szék karfájára tudtam támaszkodni, mert különben képes lettem volna itt egy helyben összeesni. Ahogyan, a tekintetével végig mért, égtem. Felperzselt.
-       Kristen. –nyújtotta felém a kezét.
-       Tan… vagyis Robert. –fogadtam el a kezét.
A bőrünk egymáshoz való érintkezésének köszönhetően ugyanaz, azaz érzés kerített hatalmába, mind eddig minden alkalommal, amikor megérintett.
Eleresztve a kezeinket, foglaltam helyett Rob mellett – ugyanis apa, ezt kérte tőlem-.
Anya a vacsorát illetve, igazán kitett magáért. Finomabbnál finomabb, ételeket rakosgatott az asztalra, az én segítségemmel együtt.
Hiába próbáltam oda figyelni, apa és Rob beszélgetésére, sehogy sem sikerült. A gondolataim csak is az körül forogtak, hogy itt ül tőlem alig fél centi méterrel.
-       Kristen, segítenél behozni a desszertet is? –térített vissza anya a jelenbe.
-       Persze. – feleltem, fellélegezetten.
Kiérve a konyhába, gondterhelt sóhajjal dőltem neki a konyha pultnak. Ezt anya is észrevette, ugyanis kérdő tekintettel fordult felém.
-       Minden rendben kicsim? –simította meg az arcom.
-       Persze, csak egy kicsit fáradt vagyok. –rántottam meg a vállam.
-       Rendben. Nem fogod faggatózni. Majd, ha el akarod mondani, úgy is elmondod. –mondta, mire bólintottam csupán.
Ő valahogyan mindig észreveszi rajtam, ha valami nem stimmel velem. De, mindig türelmesen megvárja, amíg én úgy döntök, elmondom azt, amit engem aggaszt. Ez most sem volt másképp. Kisebb – nagyobb körítésekkel, meséltem neki arról a személyről, aki pillanatokon belül felforgatta az eddigi életemet. De, hogy ki is az a személy, azt nem mondtam el neki.
-       Aj, kicsim. Ez természetes, hogy kezdesz mások iránt is érdeklődni. Aminek igazán örülök is. Hagyd, hogy megismerjen. Ha valóban meg akar ismerni. – ölelt magához.
-       Köszönöm. –nyomtam egy puszit az arcára.
Majd, a süteményes tálcákkal a kezünkben tértünk vissza az ebédlőbe. Ahol Robot, és apámat láttam, amin együtt nevetnek.
-       De jó kedvetek van drágám. –szólalt meg anya elképedt mosollyal az arcán.
Tehát ezek szerint, akkor őt is ugyanúgy meglepte ez az egész, mint ahogyan engem is. Azonban Rob dallamos nevetését, örökre az elmémbe könyveltem.
-       Igen, szívem. Úgy ahogy mondod. Robert, igazán humoros fiatalember. –ölelte meg anyát, aki időközben a tányérjára rakott egy szelet tiramisut.
Rob mellettem szótlanul csak mosolygót. Majd amikor a tekintetünk találkozott, újra elvesztem szürkéskék szemeiben.
-       Elnézést. Merre találom a mosdót? – kérdezte, meg zavartan. Miután most ő szakította meg a szemkontaktusunkat.
-       Balra, a folyosó végén. –felelte apa.
-       Az éppen most nem jó. Amit azonban csak holnap tud majd a szerelő megcsinálni. De, az emeleten szintén balra, a folyosó végén, megtalálod. –szólt közbe anya.
-       Köszönöm. –mondta Rob, még egy utolsó pillantást vetett rám, azután elindult az emelet irányába.
Miután Rob egy kis időre magunkra hagyott, néma csönd telepedett ránk. Na, igen. Éppen ezért nem szerettem soha sem a szüleimmel vacsorázni. Ugyanis soha sincs egy olyan közös témánk, amiről rendesen el tudnánk csevegni. A kínos csöndet én zavartam meg azzal, hogy felálltam az asztaltól.
-       Megnézem Jamiet. –mondtam halkan, mire a szüleim megértően bólintottak.
Újabb érthetetlen dolog került fel a láthatatlan listámra, apával kapcsolatosan. Hiszen, soha sem tűrte el, ha idő előtt felállok az asztaltól. Különös.
Az emeletre érve, a régi szobám felé vettem az irányt, ahol a lányom feltehetőleg alszik. Az ajtó nem volt becsukva, ami egyáltalán nem lepett meg. Sosem csukjuk be nála.
Amint beléptem a szobába, megtorpantam.
-       Te mit csinálsz itt? –kérdeztem, halkan. Amikor megpillantottam, a lányom mellett. Miközben a takaróját húzta fentebb rajta.
-       Semmit csak, eltévedtem. Ugyanis anyukád azt mondta, hogy balra a folyosó végén. –magyarázta.
-       Óh, hát persze. Nem ballra van, hanem jobbra. –nevettem halkan.
Közelebb léptem az ágyhoz, amelyen Jamie szüntelenül nyugodtan aludt.
Pár percig állhattunk egymástól alig pár centire, amikor Rob olyasmit tett, amire egyáltalán nem számítottam.
Elém lépett. Két tenyere közé fogta az arcomat, majd egyre csak közeledni kezdett az ajkai az enyémekhez, mind addig, amíg azok össze nem forrtak.
Lehunytam a szemem, mellkasomból sóhaj szakadt fel, miközben ajkaim szétnyíltak.
Míg nekem egy hosszúnak tűnő csóknak tűnt, mégsem volt az. Csak egy röpke pár másodpercig tartó csók volt az egész.
Az arcomat még mindig a tenyerei között fogta. Éreztem, hűs leheletét. A szívem a torkomba dobogott, és csak azaz egy kérdés tolongott a fejemben, hogy mégis mi volt ez?
Azonban nem tudtam tovább gondolkozni ezen, mert ajkait ismét az enyémeken érezhettem. Viszont a kezeit a derekam köré kulcsolta, amíg én az enyéimet a mellkasán pihentettem. A csókja lágy volt, amit nem tudtam nem viszonozni…

~ Sziasztok!
Nagyon de nagyon röstellem magam amiért, csak mostanra sikerült frisst hozni. :$ De, mint tudjátok a gépemet csináltak, plusz után volt egy kis családi problémánk, ami miatt se kedvem, sem pedig erőm nem volt a géphez ülni. 
Bocsánat.
De, mivel most már jó a gépem. És a családban is, úgy ahogyan de kezd minden visszaállni a régi kerék vágásba, így újra itt vagyok.
A következő fejezet, mindenképpen még ezen a héten fog jönni. :)
Remélem tetszett, vagy legalábbis a vége. De, előre szólok... hogy innentől a dolgok egy kicsit felfognak pörögni. S, még nem. Nem hozom még őket össze. Legalábbis úgy, ahogyan azt ilyenkor szokás. ;)
Köszönettel tartozom azoknak a személyeknek, akik írtak, hogy megvárnak. :)


Love
~Dóry~


UI: + Díj!
*Köszönet érte Beky -nek!   ღ  * 
Bár tartoznak ehhez a díjhoz szabályok, amelyeket most ha nem gond nem írnám le. De viszont, egy két nevet megemlítenék, akiknek ezt a díjat küldöm. :)

1. Beky
2. Kim

20 megjegyzés:

  1. Szia!

    Megérte várni.
    Nagyon jó lett. Az vacsora nem is volt olyan vészes Kris és Rob számára a szülőkkel. A végén amikor Rob betakarja Jamiet annyira aranyos és gondoskodó :-) és a csók is.
    Feldobta a napomat.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy így gondolod. Köszönöm. Ahogyan azt is, hogy megvártál.S hogy írtál. :)
      Örülök, hogy tetszett. Nem tudom miért, de ezt a betakarós részt nem tudtam kihagyni. :)
      Örülök, hogy sikerült vele feldobnom a napodat.
      puszi

      Törlés
  2. Szia!
    Nekem ez nagyon tetszett :)
    Rob nagyon aranyos volt ^^
    várom a kövit :-)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :)
      Jaja. szerintem is az volt. S ilyenkor a pasik annyira imádni valóak, amikor így óvnak egy kis gyermeket. :)
      köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  3. szia!
    ha mindig ilyen jó visszatéréssel jössz, akkor nem is gond, ha nem tudsz mindig minden héten írni. ez nagyon jó lett. :)
    kíváncsian várom, h mégis mit értesz események felpörgetésén.
    már alig várom a kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nos, hát azért remélem még egyszer ennyi kihagyásnyi idő nem lesz. Legalább is nem igazán szeretném, hogy legyen. Mert akkor félő, hogy nem tudnék visszarázódni. De, szerencsére most sikerült visszarázódnom. :)
      De, örülök, hogy így véled.
      Köszönöm. Ahogyan azt is köszönöm, hogy írtál.
      Nos, a következő fejezetben Rob elhatározása, plusz két új szereplő érkezésének az egyik oka az hogy felpörögnek majd az események. De, természetesen lesz majd még egy két dolog ami természetesen érinteni fogja a dolgok felpörgetését. De, addig egy kis türelmet kérnék. :)
      puszi

      Törlés
  4. szia ez szuper de kris családja fura
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszi, hogy írtál. S azt is köszönöm, hogy megvártál. :)
      Nos, igaz egy kicsit furi… de azért Krisnek az apjával a későbbiekben nem lesz ilyen könnyű. xD
      Örülök, hogy tetszett.
      Puszi

      Törlés
  5. Azért apuka tuti sántikál valamiben :)))
    Nagyon tetszett , tényleg megérte rá várni!Aranyos volt Rob , amikor betakarta a kislányt ,nem is tudja letagadni,hogy ő is apuka.Na és a csók...nem csak Krist lepte meg ,hanem engem is.Kíváncsi vagyok mit hozol ki ebből.
    Nagyon várjuk
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Óh... lehet, hogy jó helyen kapiskálsz. De az is lehet, hogy nem. xD
      Örülök, hogy tetszett.
      Köszönöm, hogy írtál.
      S azt is köszönöm, hogy megvártál. :)
      Nem is lett volna érdemes letagadni. Nem tudom miért, de tetszik, ha egy férfi legyen akár idősebb avagy fiatalabb, de szeresse a gyerekeket. ;$
      Nos, hogy mit is hoztam ki ebből a csókból... hát az a következő fejezetben kiderül. ;)
      puszi

      Törlés
  6. Szia!
    Örülök a visszatérésednek és az új fejinek. Hm... Kris végre lezárta magában a múltat és nyitott a jövő felé:) Rob nagyon aranyos volt amikor betakarta Jamiet, igazi apuka típus. És a végén az a csók... már nagyon vártam, de nem hittem volna, h pont ebbe a fejezetbe teszed bele. Ezek után csak még inkább kíváncsi vagyok a frissre, így felvillanyoz, h a héten jön a folytatás.:D
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Aranyos vagy, hogy örülsz a visszatérésemnek. :) köszönöm.
      Ahogyan azt is hogy írtál. S hogy megvártál.
      Nos, igen. Mint mondtam, Kris is lefogja zárni magában a múltat. :)
      Na és az a bizonyos csók. Nos azt hiszem, a következő részben meg fogom kapni érte a magamét. xD
      Mint ahogyan ígértem, már fent is van a folytatás.
      puszi

      Törlés
  7. Szia!
    Végre megcsokolta :d .Már alig vártam.De mi az ,hogy felpörögnek a dolgok de nem hozod még öket össze?Ne kinozz már minket legyszi.Már alig várom a frisset :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nos, a dolgok felpörgésének az egyik oka az, hogy két új szereplő fog majd érkezni, s Rob elhatározása a következő fejezetben, na és a továbbiak cselekményeire értve. De, hogy hogyan és mint, az rövidesen kiderül. :) Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  8. Szia!
    Háát nekem nagyon tetszett!! :D
    Főleg a vége! :P Végre megcsókolta! Uuu de vártam már! :))
    Az elején is örültem Kris kis monológjának! Rájött hogy többet érez Rob iránt! ^^
    Nagyon kíváncsi vagyok mik fognak ezután történni...
    De mért nem hozod őket össze? Na mindegy... Te tudod mikor kell összejönniük... :)
    És még nem mondtam.. Szép képet raktál ki Robról! Olyan cuki! :D
    Várom a kövit!!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Hát, ennek nagyon örülök. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Nos, amiért nem hozom még őket. Annak az oka, az hogy alig egy hete ismerik még egymást –e történetben. :$ S még nem is ismerik egymást, úgy hogy valóban összejöjjenek. De, ez apránként meglesz majd.
      Puszi

      Törlés
  9. Szia, annyira szuper volt ezt a fejezetet olvasni!!! :)
    siess a következő fejivel :)
    puszi, Gabi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett.
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  10. Szia nagyon jó lett ez a fejezet. :)
    Egyszerűen imádtam alig várom már a következő részt. :) Végre valami van Rob és Kris között.
    Siess a kövikel.
    És köszönöm szépen a díjat :)
    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett a fejezet. Köszönöm, hogy írtál. Én is köszönöm a díjat.
      puszy

      Törlés