2012. április 13., péntek

Chapter 14

~ A képzeletek játéka ~


(Robert)

Meg kell, hogy valljam az igazat, hogy a félelmem alaptalan volt John-nal szemben. Igazán más arcát mutatta nekem ez idő alatt, amióta itt vagyok náluk. A feltett kérdéseire, természetesen válaszoltam. Azonban magamban azért hálás voltam neki, amiért a magán életemről csak egy két részletre volt kíváncsi. Az oké, hogy kezdek túl lépni Emilie-n, de jobb nem bolygatni a múltat. Legalábbis szerintem.
Amint megláttam Kristent, nagy erőmegfeszítés kellett, ahhoz hogy le ne teperjem. Gyönyörűen állt neki ez a fekete ruha. Ami kiemelte, gyönyörű hosszú lábait, és idomait. Minden férfi álma egy olyan nő, mint Kristen. Amikor a tekintetünk egybe olvadt, egy ideig nem tudtam szabadulni tőle. Nem, ment. Annyira gyönyörű, és elbűvölő nő.
Mivel tudtam, hogy előbb vagy utóbb feltűnő lenne a főnökömnek, hogy szinte a szemeivel levetkőztetem a lányát, muszáj voltam kikéredzkedni a mosdóba.
Az emeletre érve, amikor benyitottam azon ajtaján, amelyre Jules irányított, az arcomra mosoly kúszott. Ugyanis a mosdó helyett, egy hálószobába tévedtem. Ahol Jamie aludt. Közelebb lépve az ágyhoz, először végig simítottam az arcán, majd feljebb húztam rajta a takarót.
Majd egyszer csak Kristen hangját hallottam meg, aki döbbenten lépett be a szobába. Amint választ adtam az ittlétem okára, néma csöndben álltunk nem messze egymástól, mindeközben mind a ketten Jamiet tüntettük ki a figyelmünkkel.
Legszívesebben magamhoz rántottam volna, és addig csókoltam volna, amíg a levegőnk tart. De, tudtam, hogy ez jelen pillanatban nem lenne a helyén való. Főleg meg nem itt. Ahol alig egy szinttel lentebb van a főnököm, aki nem mellesleg Kristen apja.
-       Kristen… - szólítottam meg, a mellettem álló szépséges nőt. Akit akár éjjel – nappal is ki tudnám tüntetni a figyelmemmel.
Nem felelt. Csak bámult maga elé.
-       Kristen, hahó! – simítottam végig a karján, ami oly puhának és selymesnek tűnt. S az is volt. Érintésem nyomán, éreztem amint a karja megremeg. Majd hirtelen a gyönyörű szemeit kérdőn rám emelte.
-       Hm… mi az? – kérdezte, zavartan.
-       Semmi, csak annyira elmerengtél valamit, hogy észre se vetted amint szólongatlak. –feleltem.
-       Hogy? –kérdezte még mindig értetlenül.
-       Azt akartam meg kérdezni, hogy nem –e megyünk vissza a szüleidhez?
Zavartan meg rázta a fejét, majd elindult előttem. Miután elirányított a mosdó felé, mind addig őt bámultam ameddig lenem ért a lépcsőn.
Behajtva magam mögött az ajtót, a csap felé görnyedve nyitottam meg azt. Amint megmostam az arcomat, a tükörképemmel kezdtem el társalogni.
/ ~ Még is, miért pont ő belé kezdek belezúgni? Kettőnknek aligha lehetne, közös jövője. Abban már biztos vagyok, hogy sokkal többet érzek iránta, mint ahogyan szabadna. Éjjel – nappal csak is körülötte forognak a gondolataim, pedig nem is ismerem igazán. De, mit számít az, hogy mióta ismerem?! Ha, teljesen magába bolondított már?! Meg kell tudnom, hogy ő miként érez irántam. Valamit ki kell, hogy találjak. Esetleg, megkérhetném Tomot, hogy hívja el a lányokat bulizni. Igen, ez lesz. / ~ döntöttem el magamban, hosszas tanakodás után.
Elzárva a csapot, levettem a fogasról az egyik tiszta törlő ruhát, amibe megtörölvén a kezeimet és az arcomat, terítettem vissza. Majd összeszedve magam, tértem vissza az ebédlőbe…


(Kristen)

Amikor visszatértem az étkezőbe, egész vacsoraidő alatt vagy lehajtott fejjel ültem az asztalnál, vagy a velem szembeni faliórát tüntettem ki a figyelmemmel. Nem érdekelt, hogy dög unalmas az egész, csak egyszerűen képtelen lettem volna Robra pillantani. Akinek időnként a fürkésző tekintetét magamon éreztem, akárcsak az anyámét.
Az egész csók jelenet, ami fent a szobában történt, az mind csak egy képzelet volt. De még is, oly valóságosnak tűnt és hatott. Csalódottan sóhajtottam fel, ugyanis szeretettem volna, ha valóban megtörténik az, ami a képzeletem volt. A sóhajtásomat apám is észrevette, amire magyarázatot is várt.
-       Csak, kicsit fáradt vagyok. –füllentettem. Pedig, egyáltalán nem voltam fáradt. Csupán csak csalódott.
-       Nekem is épp itt lenne az ideje, hogy hazamenjek. Már ha nem akarok reggel elkésni a munkahelyemről. – állt fel mellőlem Rob.
-       Rendben. Köszönjük, hogy elfogadta a meghívásunkat kedves Robert. –mosolyogót rá anya, kedvesen. Amit Rob viszonzott.
-       Kristen. –biccentett felém, egy fél oldalas mosoly kíséretében, amit viszonoztam is.
Majd apa oldalán kisétáltak az étkezőből. Én pedig, segítettem anyának leszedni az asztalt. Anya nem szólt egy árva szót sem. Ami egy kicsit frusztrált is. Vagy, rájött arra, hogy Rob volt az a férfi, akiről meséltem neki, ezelőtt egy pár órája. Vagy, tényleg nincs semmi hozzá fűzni valója az estéhez, ami mondjuk engem is érdekelhetne?!
-       Köszönöm, hogy segítettél. De most már menj, feküdj le. –nyomott egy puszit a homlokomra. – Jó éjt kicsim.
-       Nektek is jó éjt anya! –köszöntem el.
Kilépve a konyhából, az emeletre vettem az irányt. Ahol a táskámból kivéve a pizsamámat, léptem be a fürdőszobába.
Miközben a meleg vizet folyattattam magamra, új képzelet képek jelentek meg előttem.
*Hirtelen két kar fonódott a derekamra, azonban nem kellett, hogy hátra forduljak, mert tudtam ki az. Rob volt az. A nyakamba csókolt, amitől egy jól eső sóhaj szakadt fel a torkomból. Megfordulva az ölelésében, a karjaimat a nyaka köré fontam. Az ajkait arra a féloldalas mosolyra húzta, amelyet annyira szerettem. Majd közelebb húzott magához, csak hogy az ajkaink egymáshoz érhessenek. Mindeközben, az ujjai felfedező útra indultak testemen, amitől belenyögtem a csókunkba. Ő pedig, halkan felkuncogott. Éreztem amint az ujjai egyre lentebb vándoroltak…* - s egyszer csak megéreztem, amint a meleg víz helyet, már csak a hideg víz csepeg rám. Ijedten fordultam körbe, ám de Robnak nyoma se volt a fürdő szobában. Kilépve a kabinból, a törölköző felé nyúlva, tekertem bele magam. Majd a tükörhöz lépve, letöröltem róla a párát. S értetlenül néztem vissza magamra, a tükörben.
~ Még is, mi ez? Mik ezek a képzeletbeli jelenetek? Először, amikor Jamie fölött álltunk, most pedig itt. Nem értem. Pedig, szabályszerűen éreztem magamon az ujjai érintését. Méz édes csókjait… Nem lehet, hogy ennyi idő után, így belezúgtam! Ez képtelenség! Az is lehet, hogy csak azért vágyom így rá… mert, már rég nem voltam senkivel. Pontosabban Steven óta, senkivel sem.
De ez akkor sem ugyan az. Van benne valami, ami miatt nem tudom őt kiverni a fejemből.
Ah… Rob. Miért nem tudlak kiverni a fejemből?
Megrázva a fejemet, hátha kitisztul a kép körülöttem, kaptam fel magamra a pizsamámat, miután kifésültem a hajamat.
Majd befeküdve Jamie mellé, hunytam le a szemeimet, egy szép és békésebb álom reményében…

~ Sziasztok.
Bocsi, amiért ilyen rövid lett. Azonban nem akartam ezt a részt, nagyon elhúzni. :(
Tudom, mindannyian arra a "csókra" vágytatok... s bár meglehetett volna úgy oldani, hogy a csók jelenettől folytassam tovább, de mivel így ez szempontjából, hogy így történt, talán majd megértitek a későbbiekben a döntésemet.  Legalábbis remélem. :)
Ettől függetlenül, tetszett -e nektek a fejezet? Mit gondoltok Stew papáról? 
Kíváncsi vagyok a ti reakciótokra, hogy ti miként vélitek ezt a fajta viselkedését a szigorú "igazgatónak".  :)
Ja, és még mielőtt elfelejteném. Hamarosan, ami nem is olyan soká lesz felbukkan két szereplő is a történetben, akiknek a képeit már a kezdetek óta látható a többi szereplő mellett. ;)
Hogy a hétvégére sikerül -e majd összedobnom, még egy fejezetet azt még nem tudom. De, igyekezni fogok. 

Love
~Dóry~


UI: + két díjat kapott ez a blog, amiért köszönet jár: BabyDoll -nak!  ( Köszönöm ♥♥♥ )



10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett. Nem semmi képzelgésük van egymással. :) Kíváncsi vagyok hogyan hozod őket egymással, és mikor fog megtörténni az első csók.
    Mi lesz a két új szereplő szerepe a történetben?

    Kris apja elég furi. De az iskola vezetése elvárja, hogy egy szigorú, és határozott személy vezesse, és végeredményben Ő ilyen is. Igaza van, ha meg akarja ismerni azokat, akikkel dolgozik.
    Kris és az apja viszonyán még nem tudok kiigazodni, de majd idővel csak kiderül miért ilyen a kapcsolatuk.

    Kíváncsian várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :) Nos, az a bizonyos "valós" első csók, a folytatásban található. Hogy mi lesz a két új szereplő szere a történetben? Nos, hamarosan ki fog derülni.
      Kris apjával kapcsolatosan. Teljesen rálátod a dolgokat. Eleve a munkája meg követeli az -e fajta viselkedését. Bár, vannak kedvesebb igazgatók... de ő most éppen ilyen a szigorúbbik fajtából van. De, hogy Krissel miért is ilyen, arra majd a későbbiekben megtudod/megtudhatjátok a választ. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Puszi

      Törlés
  2. szia!
    ez nagyon gonosz húzás volt, már kezdtem beleélni magam, hogy akkor innentől kezdve, már úgy ahogy összejönnek vagy nem is tudom, de erre csak elragadta Krist a képzelete...áhhh
    kíváncsi vagyok a 2 új szereplőre, hogy milyen szerepet fognak majd betölteni.
    siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Jujj.... tudom, hogy gonosz húzás volt. S éppen ez volt a cél... csak hogy a valós csók, vmennyivel izgalmasabb legyen. ;) Legalábbis remélem, hogy az lett. :$
      a két új szereplő, pedig mint ahogyan mondtam is... rövidesen jelen lesznek, s akkor arra is fény derül, hogy mik is lesznek majd a szerepük -e történetben. ;)
      köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  3. Szia!
    Jajj, de kis gonosz vagy:D Egyébként annak ellenére, mennyire vártam az első csókot, örülök neki, h nem történt meg. Én egy kicsit korainak éreztem, még hagy szenvedjenek egy picit:) Kris apja tuti, h sántikál valamiben, már csak az a kérdés, miben. Nagyon tetszett a fejezet és várom a következőt.
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      uhhh... azt hiszem ez a "gonosz" elnevezés rám ragadt. :D
      Nos, örülök hogy azért mégse kedvtelenítettelek el azzal, hogy még se történt meg az a bizonyos első csók. :)
      örülök, hogy tetszett. S köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  4. Szia!
    Amikor olvastam az előző részben Kris szemszögét, azt hittem, tényleg csókolóztak, aztán Rob szemszögénél - a mostaniban - kissé elbizonytalanodtam. Végül Kris szemszögénél kiderült, hogy tényleg nem történt meg. Egy kicsit sajnáltam, de lehet, hogy még korai lett volna, pedig mindketten szerették volna, mint kiderült.
    Mindketten vágynak a másikra. Mikor jönnek össze?
    Szegény Kris. Annyira vágyik Robra, hogy már az érintéseit is érzi zuhanyozás közben. És Jamie mellett is olyan aranyosak voltak.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nos, valóban kicsit becsapósak lettek az előző és ez a fejezet, a csókilag. De, valóban nem illett volna bele ebbe a képbe. Nos, hogy mikor jönnek össze? Hát ez egy jó kérdés. De addig is, lesznek majd olyan pillanatok amikor egymásra találnak. De, hogy mikor is jönnek majd össze, azt még nem tudom pontosan. előtte még hagyom őket, hagy ismerkedjenek. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  5. Nálam Kris apuka még mindig sántít.Tuti készül valamire.
    A csók dolog rettentő gonosz volt , ezért ki kell engesztelned minket :))))
    Örülök,hogy mindketten elengedték a múltat és továbblépnek.
    Kíváncsian várom a két új szereplőt.
    Siess a kövivel
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszi, hogy írtál. :)
      Nos, remélem a következő dupla résszel sikerül kiengeszteltelek. ;)
      Nos, hogy Stew apukáról egyenlőre még nem mondanék semmit… de, az biztos, hogy ő is jelen lesz majd egy két fejezetben, majd a továbbiakban. Hogy pozitív-ként, avagy negatív –ként? Az még titok. ;)
      puszi

      Törlés