2012. április 24., kedd

Chapter 17

~Egy felejthetetlen este, pillanatai (part 2)~


(Robert)

Soha egyetlen egy pillanatra sem gondoltam volna, hogy lesz majd egy olyan nő az életemben, aki minden mozzanatával teljes mértékben az őrületbe tud kergetni. Annyira más, mint a többi lány, avagy nő. Nem csak hogy, gyönyörű. De mellette, igazán jó szívű – kedves. S pimasz.
Nem érdekelt, hogy mit hoz majd a holnap… de jelen pillanatban az se izgatott volna, ha itt lett volna most vége a világ végének. Ugyanis azt a nőt tartom a karjaiban, aki olyasfajta érzelmeket vált ki belőlem, mind eddig soha senki. De még Emilie sem.
A smaragdzöld szemeivel és a mosolyával, teljesen elkápráztat. S akármennyire is nem szabadna úgy éreznem, ahogyan most érzek. Még sem tudok ellent mondani az érzéseimnek. Kívánom őt, mint senki mást. Sőt mi több, legszívesebben most a karjaimba kapnám őt, s egy olyan helyre vinném őt, ahol egyetlen egy ismerős arc nem lenne. És addig kényeztetném, és szeretném, amíg csak tudnám. Ami jelen esetben, soha sem érne véget.
De, mind ez csak egy kívánság, amit nem hiszem, hogy meg is tudom valósítani. Vagy még is?
~ Ha megkérném Tomot, hogy adja kölcsön legalább egy hétvégére a San Fransiscói nyaralóját, akkor elvinném oda Kristent.
Mondjuk, egy hangulatos gyertyafényes vacsorát varázsolnék neki, s közben pedig ki is deríthetném, hogy ő valójában… hogy is érez irántam. ~
Na, jó Robert! Te vagy túlságosan is belezúgtál ebbe a lányba, pár nap leforgása alatt. Ami nem kizárt, hogy így is legyen?! Vagy, elment az eszed?! – Vajon, most kérdeztem magamat, vagy inkább korholtam? Nem tudtam eldönteni. De minden esetre, akárhogyan is de, véghezviszem ezt a hétvégei kis kiruccanásunkat. Ha törik, ha szakad. Akkor is. –döntöttem el magamban.
Miután kipihentettük magunkat, egy pillanatra Samhez hajoltam, hogy mit szólnának ahhoz, ha játszanánk egyet. Amikor a fiúk beleegyeztek a felkérésembe egy kis időre elköszönve a lányoktól – s nem mellesleg sikerült egy apró, ám de mégis édes csókot lopnom Kristentől – mentünk a klub irodájába, a hangszereinkért.
A hangszereinkkel a kezünkben, tértünk vissza a hatalmas társaság közé. Majd mikor Nate lekapcsolta a lejátszót, egy halk torokköszörülés közepette elkezdtük játszani, a legelső dalunkat. 


A dal közben hagytam, hogy a zene átvegye rajtam a hatalmat. Miközben az ujjaim a gitár húrjait pengették, és a lábaim ütemre mozogtak, a tekintetemmel Kristent figyeltem.
Örömmel eltöltött, az a látvány, amely a szemeim elé tárult. Kristen, Sarah és Sissy egy kisebb kört alakítottak hármójuk között, s így kezdtek el táncolni. Az ajkaim néha – néha önkénytelenül is megrándultak, a visszafojtott nevetéstől, amikor csak a hangszerek játéka hangzott az épületben. Ide – oda billentették egymást.
Majd idővel át váltottunk egy másik, igencsak pörgő - seb számra.


Amivel igencsak nagy sikert arathattunk, legalábbis a három lánynál tuti biztosan, mivel a refrént hangosan velünk együtt énekelték.
A dal végeztével, megköszöntük a hatalmas tapsvihart, bár Kristenék tapsa és üdv rivalgása, sokkal hangosabb volt, mint bárki másé. Természetesen voltak, akik egy – egy megvető és egyben lenéző pillantást vetettek feléjük, amellyel az én agyvizemet sikerült felhúzni.
Gyűlöltem, ha valaki csak azért rossz szemmel néz a másikra, amiért a viselkedésével másként reagál, mint más. De a legeslegjobban az dühített, hogy Kristenre így néztek egyes emberek. Azonban láttam egyes hímnemű férfiakat, akik szinte a tekintettükkel levetkőztették azt a nőt, akiért „rajongók”, legbelül.
A féltékenység, úgy vette át az uralmát a testem felett, hogy a lépteimet megszaporáztam. Majd amikor a lányokhoz érkeztünk, épp azon voltam, hogy Kristent magamhoz ölelem. Csak hogy ő nálam sokkal gyorsabb volt. Azonnal a nyakam köré kulcsolta karjait, és egy csókot nyomott ajkaimra. Azonban mielőtt elszakadhatott volna tőlem, a kezeimet a dereka köré, fontam és úgy húztam őt még közelebb magamhoz. Közben meg nem szakítva, ajkaink forró játékát.
Egyrészt azért folyamodtam, ehhez a cselekedethez mert, tudatni akartam a teremben lévő hímneműekkel, hogy ez a gyönyörű szép nő, velem van. Másrészt pedig, mert vágytam a csókjaira, és a teste közelségére…



(Sissy)

Azt hiszem, nagyon jó döntést hoztam azzal, amikor a Los Angelesi főiskolába jelentkeztem. Ugyan is, nem csak hogy egy olyan szálláshelyet sikerült találnom rögtön az első napomon, hanem két új barátnőt is. Akiknek a kedvessége, határtalan. Bár, hiányoznak a Mexikói barátaim, még is örülök annak, hogy megismerhettem Saraht és Kristent.
Szerencsésnek mondhatom, s érzem is magam. Amiért velük barátkozhattam össze. Hiszen, velük olyan társaságba kerültem, akikhez szerintem sokan mások is szívesen tartoznának. Itt éppenséggel Tomékra gondolok.
Tom és a barátai, mind nagyon jó fejek. Az mellett, hogy helyesek, jóképűek és viccesek. S csak szurkolni tudok, Sarah-nak és Tomnak, hogy összejöjjenek. Ahogyan Krisnek és Robnak. Őket nézve, igazán remek és szép párt alkotnak.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem irigylem őket egy kicsit is. Mert igenis irigylem őket. Igaz itt van a három, fiú, akik még szinglik. De, egyikőjük kel sem tudnám magamat elképzelni, úgy, mint egy pár. S igazából, is barátságnál többet nem is szeretnék tőlük. Hiszen, elég ha „két pár” van az úgymond „kis bandánkban”.
Miután a fiúk befejezték a zenélést, én kimentem a mosdóba. Majd mikor ott végeztem pár perc alatt, a pultot közelítettem meg. Mikor is, észrevettem amint az asztalunk üres, s hogy mindannyian táncolnak.
Felülve a pult előtti, bárszékre az épp nekem a hátát mutató férfi nem sokkal később megfordult, majd rám nézett.
Amikor a tekintetünk találkozott, hirtelen minden megszűnt létezni körülöttem. Zöldes barna szemei magukba szippantottak.
Nem tudom, hogy mennyi ideje is nézhettünk egymás szemébe, de amikor valaki véletlenül nekem ütközött – s egy bocsánatkérés közepette tovább slisszolt -, a tekintetemet leemeltem róla. Majd egy pár perc várakoztatás után, újra kinyitottam a szemeimet. Abban a reményben, hogy nem fogok újra elveszni gyönyörű szemeiben. Mert igen is azok voltak. Legalábbis, számomra igen.
-       Ö… szia. Mit adhatok? – törte meg a csendet ő, enyhén mély hangzású hanggal. Amitől egy enyhe borzongás futott végig a hátamon.
-       Helló. – viszonoztam a köszöntést. – Mindegy, csak valami jó erőset. –mondtam váll rándítva.
Mire elmosolyodott, s hátat fordítva ügyelt arra, hogy még véletlenül se lássam, hogy mit is szándékozik nekem adni. Nem sokkal később, újra visszafordult felém, egy két megtöltött pohárral egyetemben. Amely közül az egyiket, elém rakta. A másikat pedig a kezében tartotta, koccintásra várva.
-       Rád. –mondta, rám nézve.
-       Inkább, erre az estére. –mondtam. Majd a poharaink koccintása után, mind a ketten egyszerre ürítettük ki annak tartalmát.
Amint a folyadék leért a torkomon, egy enyhe köhögés jött rám. Ugyanis egy kicsit jóval erősebb volt, mint a tequila.
-       Mi volt ez? –kérdeztem, mikor a köhögésem kezdett alább hagyni.
-       Szerintem, nem akarod te azt tudni. – felelte vigyorogva. – Hadd maradjon ez az én titkom. – váltott át a vigyorgásból, egy pimasz mosolyra.
-       Egy feltétellel, ha felelsz egy kérdésemre.
-       Hm… na, halljuk azt a kérdést. – hajol közelebb hozzám.
Miközben a szemeiben, a kíváncsiság bujkált. Aj, mit is akartam kérdezni? –estem egy pillanatra kétségbe, amikor a szemei újra magukba akartak szippantani.
-       Öm… rajtam kívül, másnak is készítettél ilyen italt? –húztam fel az egyik szemöldökömet, kíváncsian.
-       Nem. Te vagy az egyetlen lány, akinek ilyen italt kevertem. Becsszó! –tette az egyik kezét a szívére. –Amitől egy halk kuncogás hallattam.
-       Rendben. Elhiszem.
-       Ennek örülök. S, ha nem nagy kérés, elárulná kegyed a nevét?
-       Hát… nem is tudom. –tettem a mutató ujjamat a szám elé, gondolkodás képen. – Elizabeth, de mindenki csak Sissy-nek hív.
-       Elizabeth… Elizabeth. Gyönyörű név. Amely pontosan illik egy ilyen gyönyörű lányhoz, mint amilyen te vagy. – mondta, bókolva. Amitől az arcom, totál vetélkedik jelen pillanatban a paradicsom színével. – Én pedig, Nate vagyok. –tartotta felém a jobb kezét, amelybe én is belecsúsztattam az enyémet.
Amikor kezet csókolt, egészen ledöbbentem. S ez nem is volt csoda. Hiszen, ezelőtt még soha senki nem csókolt nekem kezet, meg hát ez cselekvés már kihalt ebben a kórban. S erre ő pedig, mégis ehhez folyamodott. Ezzel a tettével, sikerült is levennie a lábamról.
-       Esetleg valamelyik nap, nem lenne kedved velem sétálni a városban? –kérdezte meg, kissé tanácstalanul. Amit arra fogtam, hogy biztosan attól tart, hogy nemet fogok mondani. Pedig eszem ágában sincs nemet mondani. Sőt mi több, nagyon is volt kedvem hozzá. A gondolattól, hogy vele lehetek kettesben, a pillangóim szárnyra keltek a gyomromban.
-       De, lenne. –vágtam rá gyorsan. Amitől, újra lángvörös színben tündökölhetett az arcom. – Azonban, most már lassan mennünk kellene. – néztem csalódottan a fölötte álló órára, amin már hajnali két óra volt.
-       Óh… a Bella pizzériázót, tudod, hol van? –kérdezte, mire a válaszom nem volt… s ez így ment, még egy – két hely megkérdezése után is.
-       Mi lenne, ha eljönnél értem, és akkor úgy indulnánk el valamerre? –vettem fel, azt hiszem a mindkettőnk számára megfelelő, ötletet. Egy pillanatra elgondolkozott, majd kérte, hogy diktáljam le a címünket.
-       Rendben. Akkor, mondjuk vasárnap délután két óra?
-       Nekem megfelel. –válaszoltam. – Akkor, vasárnap. Viszlát Nate.
-       Viszlát Elizabeth, és szép álmokat. –köszönt el.
Még egy utolsó pillantást megengedtem magamnak, majd elindultam a lányok felé, akik igencsak felöntöttek a garatra, de a fiúk sem voltak éppen józanok. Kivéve, Marcust. Aki Samet, Bobby-t és Tomot, vitte haza. Mivel, Rob kocsival jött, de fogyasztott alkoholt, így elkértem tőle a kocsija kulcsát. Ugyanis a társaságunkból, én voltam az, aki két pohárnál több alkoholt nem fogyasztott. Majd miután ő és Kristen beültek hátra, addig Saraht magam mellé ültettem az anyós ülésre, s hazáig hajtottam. Hazaérve, mind a hármójukat kisebb nehézségekkel ugyan, de sikerült betámogatnom őket a házba. Amíg Kristent és Saraht, a saját szobájukban szállásoltam el, addig Robot az egyik vendégszobában. Bár, örültem Kristennek és Robnak, de félő volt, hogy az alkohol hatásának befolyásolása közepett - ében olyat tennének, amire esetleg még egyikük sem készült fel.
Amikor mindenkit lerendeztem, a saját szobámba mentem. Ahol felkapva a pizsama szettemet az ágyamról, mentem a fürdőbe. Majd egy gyors zuhany után, a pizsamámba bújva, feküdtem be az ágyamba. S Natre, és a gyönyörű szemeire gondolva, hajtottam a fejemet álomba…

~Sziasztok.
Íme itt is van a folytatása az előző fejezetnek. Igaz, ebben a fejezetben most kevés lett a párbeszéd, ami annak köszönhető, hogy teljesen elfelejtettem azt, amit akartam írni. Egyszerűen kiment a fejemből, a folytatás. S helyette ez jött. Nos, hát nem tudom, hogy tetszett -e nektek vagy sem. De, ezt ti tudjátok. 
Annyit viszont elárulók, hogy Rob terve megfog valósulni. Azonban, hogy olyanra sikeredik -e majd a terve, ahogyan ő ezt kigondolta, vagy sem?! Az majd kiderül akkor, ha oda jutottunk. ;) 
Azonban érdekelne az, hogy esetleg nektek ezzel a tervvel kapcsolatosan van -e valami elképzeléseitek, vagy éppen ötletetek. Mert ha igen, akkor szívesen olvasnám őket. S ha szeretnétek, és ha tudom, akkor szívesen bele csempészném majd.
Sissy szemszögére térve, eredetileg nem terveztem más szemszöget megírni, csak is Robéból, és Kriséből. De, most ez így jött ki. 
Egyáltalán tetszett nektek az ő szemszöge? Ha igen miért?
Jelenleg most csak ennyit szerettem volna megosztani veletek. Vagy legalábbis azt hiszem. :D
Az előző fejezethez írt kommentekre már válaszoltam. Amit ezúton szeretnék megköszönni, ahogyan a kattintásokat is. "Köszönöm"!
A következő friss időpontjáról, még nem tudok semmit sem mondani. De ha a héten sikerül megírnom még egyet, akkor azt fel is fogom tenni. De ha nem, akkor majd csak a jövőhéten. :/

Love
~Dóry~

22 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó tetszik sissy szemszöge lehetne még remélem jól sül el rob nyaralós meglepije
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Valóban tetszett a Sissy-is szemszög?
      Örülök neki., ahogyan annak is hogy tetszett a fejezet is. Nos, hát hogy hogyan is fog sikerülni Rob meg lepije?! Még én sem tudom igazán. De, igyekszem megoldani. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  2. Szia!
    Nekem tetszett!! Sissy aranyos volt mikor bevitte a fiatalokat :D Kíváncsi vagyok mi lesz vele meg Nate-tel :D
    Várom a kövit :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett a fejezet. Nos, hát igyekszek majd egy kis külön beszámolót írni majd a későbbiekben arról, hogy mi lesz vele és Nate-tel. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  3. Én jobban örültem volna egy rövidebb Sissys résznek és hosszabb Robosnak.De amúgy tetszett,remélem ő is megtalálta a párját.
    Viszont a lényeg pont nem derült ki :).....most akkor mi is van Krissel és Robbal?????Látom direkt húzod az agyunkat :)))))))
    siess a kövivel
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nos... hát valójában, az az igazság, hogy amikor elkezdtem ezt a fejezetet írni, akkor még azt hittem, hogy na ez a fejezet valószínűleg csak is Rob szemszöges lesz... de aztán, miközben írtam és írtam, tökre elfelejtettem, hogy mit is akartam írni. :/
      S így jött a Sissy-s szemszög is. :/
      ááá nem annyira direkt... csak egy kicsit. ;) :D
      S igyekszem.
      Köszönöm, hogy írtál.
      Puszi

      Törlés
  4. Szia!

    Nagyon tetszik a fejezet. Rob belső monológja, mit is érez Kris iránt. Remélem megvalósul terve, és jól is sikerül (Kris és Rob kapcsolatának előrelépése, vallomások, romantikus este, stb.).
    Sissy szemszöge nagyon jól sikerült. íyg belátást nyerünk az életébe, hogy találkozott egy sráccal, akivel remélhetőleg összejönnek. Most Sissy volt a felnőtt, aki elvitte a "gyerekeket" aludni. :)

    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      örülök, hogy tetszett a fejezet. :)
      Igaz bár nem sikerül olyanra megírnom Rob belső monológját mint amilyenre szerettem volna.. de örülök, hogy azért tetszett.
      Hm... mindenképpen valami romantikus, hangulatos estére gondoltam is. S, mivel valójában Rob Kristen érzéseire kíváncsi vele kapcsolatban, így lesznek majd vallomások. Ami révén, történnek majd egy és más dolgok. De az még titok, hogy mi.
      Köszönöm, hogy ismét olvashattam a véleményedet. :)
      puszi

      Törlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett ez a fejezet. Remélem, h Rob terve jól sül el. Aranyos volt Sissy szemszöge, sikerült őt is jobban megismernünk. Kedves tőle, h letette a "kicsiket" aludni:) Kíváncsi vagyok a randijára Natetel, de még inkább Kris és Rob kiruccanására. Én is örülnék, ha előrébb lépne a kapcsolatuk:D Várom a folytatást:)
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :)
      Nos igen, valóban szerettem volna megismertetni veletek egy kicsit Sissy-t. Bár azt hiszem ez nagyon kis rövid rész volt, az ő életéből... :/
      Ha tudok, akkor majd egy kis beszámolód írni fogok majd Sissy és Nat randijáról. ;)
      Amint tudok sietek. :)
      puszi

      Törlés
  6. Szia!
    Bocsi hogy nem írtam az előző fejikre, de nem volt netem... így most olvastam el őket. Mind nagyon tetszett!! :) Azon meglepődtem, hogy az az első csók nem is volt igazi, hanem csak Kris képzelte... De ez az igazi első csók nagyon tetszett!! :D És ez a kis buli is! És akkor most pontosan mi is van Kris és Rob között??
    A Sissys szemszög is jól sikerült... Megismertük kicsit jobban. És megtudtuk hogy neki is megtetszett valaki... Bár jobban örültem volna ha Rob vagy Kristen szemszög lett volna... Szerintem a többiek amolyan mellékszereplők. Így elég róluk annyit tudni, amennyit Krisnek vagy Robnak elmesélnek... Azt mi is megtudjuk a szemszögükből...
    Nagyon kíváncsi vagyok hogy fog sikerülni Rob terve! :D
    Várom a kövit!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Óh, de hogy is haragszom. :)
      Előfordul az ilyen.
      Viszont örülök, hogy most már újra van, s hogy el tudtad olvasni azokat a részeket amelyekről lemaradtál, s hogy meg is tudtad írni a véleményedet. Amit nagyon szépen köszönök. :)
      Bevallom én sem gondoltam volna, hogy a "valós" csókot, rögvest a képzelet csók után fogom beleírni... őszintén szólva, még saját magamat is sikerült meglepnem ezzel a fordulattal. xD
      örülök, hogy tetszett neked is a Sissy-s szemszög.
      Nos... hogy miként és hogy hogyan fog sikerülni a terve, hamarosan kiderül. addig is egy pici türelem. ;)
      puszii

      Törlés
  7. Szia !
    Nagyon tetszett a feji, bár nekem is Robsten szemszög jobban tetszik .Nagyon várom én is a kis kirucanást ! egyáltalán várom mikor tényleg össze jönnek nekem nagyon tetszik a téma mármint ez a tanár diák viszony bárhogy oldod meg nagyon sok érdekes és pikás részt lehet írni a téma kőré ! úgy hogy nagyon várom a fojtatást !
    üdv Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett a feji.
      S örülök annak is, hogy neked is tetszik a történet alapja mint: Rob tanárként/ Kris pedig diákként. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  8. Szia! Nekem nagyon tetszett a feji, de nekem is jobban bejön a robsten szemszög. :) Várom a kövit is. Remélem jól fog sikerülni a hétvége... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Nos, ahogyan látom, sok mindenkinek inkább a Robstenes szemszög jön be. Hm... de ezért egy cseppet sem haragszom. :) Köszönöm, hogy erről is megmondtad a véleményedet. S köszönöm, azt is hogy írtál. :)
      puszi

      Törlés
  9. Szia!

    Egy gyors komi! IMÁDOOOOOM! Sissy és Nate is nagyon cukiiiii, és Rob meg Kris ahhh.... Ha teljesül Rob kívánsága, való színüleg nem minden lesz rózsás..... lehet Kris még nem igazán meri bevallani érzéseit?! MÉG! Szeretnék még több Nate és Sissy részt! :D :P
    Pussszzziiiii <3<3<3
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziióóóó!!!! *.*
      ó... én ennek a gyors kominak is örülök. :)
      Örülök, hogy írtál!!!
      Nos, hogy minden rózsás lesz -e, vagy sem?! Azt még nem árulom el. De, ígérem nem kell rá oly sokáig várni, hogy kiderüljön milyen is lesz majd. :) Csak remélni tudom én is, hogy nem jön közbe semmi. ;)
      Komolyan szeretnél? Meglátom majd,hogy mit tudok tenni. ;)
      pusziiiiii<3<3<3

      Törlés
    2. Ja, és köszönöm hogy írtál! *.*

      Törlés
  10. Szijjjaaa^^
    Sztem nagyon jó lett ez a feji is.... Sissy feji is tökéletes lett rem lesz még ^^.... Rob-ék kiruccanásán rem minden jó lesz....de van egy olyan sejtésem h nem lesz minden tökéletes :/.... na de majd meglátjuk :)...Siess a kövi fejivel puszillak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. *.*
      Örülök, hogy nem lett semmi komolyabb. :)
      Örülök, hogy tetszett ez a feji is. Nos, ha tudok akkor majd időnként belesűrítek majd más szemszögűt is a történetbe. De, lehetséges hogy ez majd azon esetben fog előfordulni, ha szükségem lesz rá. De, majd elválik. ;)
      Hát... hogy minden jó lesz -e majd?! Majd kiderül. ;)
      Köszönöm, hogy ismét írtál.
      Puszillak

      Törlés
    2. Szia!
      Nekem végülis mindegy milyen szemszög az a lényeg h elolvashassam azt amit irsz mert csodálatos :D kiv vok a folytatásra..:D Puszillak :D

      Törlés