2012. május 19., szombat

Chapter 21

~ Rob és a féltékenység ~
"Tudni akartam, hogy mi a baja, hogy segíteni tudjak. De így, hogy nem mondja el, nem tudok. S ez szomorúvá tesz..."
(Kristen)


De mielőtt véghezvittem volna a tervemet, körbe néztem a teremben. Mindaddig, amíg a tekintetem nem találkozott Brooke-val. Ami a gyűlölettől szikrázott. Egy széles mosolyt virítottam felé, majd a tervemre összpontosítottam.
A talajra ért labdáért, csigalassúsággal hajoltam le. Úgy, hogy Rob teljes rálátást nyerhessen a fenekemre. Majd ugyanolyan lassúsággal egyenesedtem ki, mint amilyen lassúsággal lehajoltam.
A várt reakció nem maradt el, ugyan is amikor Robra pillantottam, a tekintetében megláttam azt a bizonyos vágyat, amelyet én is éreztem. Azonban arra egyáltalán nem számítottam, hogy eme akciómat a teremben lévő hím negyedek is végig figyelemmel követték. Amire hangos füttyel reagáltak. Éreztem amint az arcomat ellepi a pír. Igyekeztem nem a füttyögést nem abba hagyó fiúkra koncentrálni, helyettük csak is Robot figyeltem. Akinek a tekintete az egyik percről a másikra váltott át. Vágytól izzó tekintetből – méregtől izzó tekinteté.
-       Mi lenne, ha a játékra koncentrálna az osztály? – szólalt meg Rob, dühösen a társaim felé fordítva a fejét.
A dühös mély hangra mindenki a játékot kezdte el tovább folytatni.
A hangjától megborzongtam, de nem a félelem miatt. Boldogsággal öntött el a tudat, a reakcióját hallva – s látva.
-       Maga pedig Stewart, gyakorolja tovább a palánkra dobást. S ha kérhetem, ne most gyakoroljon erobikot! – nézett rám morcosan, majd a szertár felé vette az irányt.
Kissé értetlenül követtem végig figyelemmel a lépéseit, amelyek rövid időn belül el is tűntek a szertár ajtaja mögött. Megbántottam volna talán? –kérdeztem magamtól éppen, amikor hirtelen a csengő fülsüketítő hangja megszólalt.
Megvártam, amíg a többiek lassan elhagyták a termet, a szertár felé mentem.
Belépve a szertárba, Rob épp háttal állt nekem. A homlokát a szemben lévő falnak támasztotta, két keze között. Nem tudtam mi tévő legyek. Hogy odamenjek –e hozzá, vagy éppen szólítsam meg netalán?
A szívemre hallgatva, odasétáltam mögé, majd a karjaimat a mellkasára fontam. Éreztem a kezeim alatt, amint a le – felemelkedő mellkasa, lassabb tempóra váltott. Majd amikor észrevettem, hogy kissé lenyugodott magam felé fordítottam a testét, és a tekintetemet az övéibe mélyesztettem…

"Amikor a lélegzetvételünk csillapodni látszódott, a szemeibe pillantva nyögtem ki az az egyetlen mondatott, amelyet már abban a pillanatban ki kellett volna mondanom,amikor azt kérdezte: mi a baj?"
(Robert)

Akármennyire is szerettem volna továbbra is a közelében lenni, mégsem ment. A bennem felgyülemlő vágytól, s méregtől - amelyet inkább nevezhetnék féltékenységnek-. Képtelen lettem volna továbbra is megálljt parancsolni testemnek, s egyaránt magamnak is. Az ellen, hogy ott helyben a karjaim közé ne zárjam törékeny porcelán testét. S ajkaimat ne helyezzem az övéire. Amikor megérintettem őt, boldogság öntötte el a szívemet, hogy a teste remegését én váltottam ki belőle. Amikor mélyen beszívtam csodás illatát, a szívem és a lelkem egyaránt megnyugodott. Amiért újra közelebb érezhettem őt magamhoz.
De amikor lehajol azért a rohadt labdáért, a lélegzetem is elakadt. Csodás hosszú lábait, már volt alkalmam látni, amikor azt a rövid ruhát viselte. De, most ahogyan a rajta lévő nadrág a lábára, combjára és egyaránt a fenekére feszült… kis híján elvesztettem a fejemet. S ráadásul, amikor a teremben lévő fiúk, hangos füttyszóval reagáltak Kristen mozdulatára, már nem csak az iránta vágy borította el elmémet, hanem a féltékenység is.
Tudtam, és tudom. Sőt mi több látom is, hogy Kristen gyönyörű lány, vagyis nő. De számomra ő a leggyönyörűbb nő a világon. Ezért is voltam képtelen továbbra is figyelemmel kísérni, azt amint a vele egykorú fiú társai szinte a szemükkel vetkőztetik le azt a nőt, akibe belehabarodtam. Mert igenis, kezdek beleszeretni.
Legszívesebben mindegyik srácnak a képét beverném, már csupán azért amiért Krisre tekintettek.
Mérgemben ököllel csaptam bele az előttem álló falba, aminek a fejemet támasztottam.
Majd hirtelen két meleg kar ölelését éreztem meg magamon. Amint az illata az orromba kúszott az illetőnek, éreztem amint a testemben tóduló düh, lassan csillapodni kezd. Megnyugtatott a közelsége.
Pár perc elteltével, Kristen maga felé fordított. A gyönyörű smaragdzöld szemei újra magukba szippantották az enyémeket. S ha akartam volna se tudtam volna elszakítani a tekintetemet az övéitől.
-       Nagyon fáj? – szólalt meg.
Értetlen tekintetemet látván, az egyik kezével feljebb emelte a jobb kezemet. Pont asztat, amellyel nemrégiben a falba vertem.
-       Nem. –feleltem, miközben a kezét a számhoz emeltem. S belecsókoltam puha tenyerébe.
Lehunyta szemeit, ezzel meg szakítva a szemkontaktusunkat.
-       Mi a baj? – kérdezte, még mindig lecsukott szemekkel.
-       Semmi. – suttogtam halkan.
Nem akartam hazudni neki, de mégsem tudtam megmondani azt neki, hogy egyszerűen féltékeny voltam.
Válaszomat követően, kezét kicsúsztatta az enyémből és hátrébb lépett.
Értetlenül néztem rá, ám de amikor a szemeibe néztem, a csalódottság és a szomorúság szikráját véltem fel ismerni bennük…

(Kristen)

A csalódottság és egyben szomorúság járta át a testemet ebben a pillanatban. Amiért, nem mondta el mi bántja. Tudni akartam, hogy mi a baja. Segíteni akartam neki. De így, hogy nem mondja el. Nem tudok. S, ez szomorúvá tesz.
Kénytelenül, de kiszakítottam magamat a karjai közül, és az ajtó felé fordultam. Magam sem igazán értem, a viselkedésemet. De, most épp nem a viselkedésem érdekelt.
Mielőtt kiléphettem volna az ajtón, hirtelen két kéz fonódott a derekamra. Megállásra készttetve.
Rob maga felé fordított, s miközben az egyik kezét még mindig a csípőmön pihentette, míg a másik kezével az arcomon simított végig. Lehunytam a szemeimet, és az arcomat a tenyerébe fektettem. Először meleg leheletét, majd az ajkait éreztem meg az enyémeken. Felső, majd alsó ajkamat szívogatta, melytől azok résnyire nyitódtak, csak hogy szabad utat engedjek kutakodó nyelvének. Nyelveink és ajkaink forró játéka közepettében, a karjaimat a nyaka köré fontam, míg ő az övéivel a fenekemet megemelve ültetett fel az asztalára.
Elszakadva ajkaitól, a homlokát az enyémnek támasztotta. És miközben a kezeivel a derekamat simogatta, a tekintetét újra az enyémekbe fúrta.

(Robert)

Annyira felemelő érzés volt, újra az ajkait az enyémeken érezni. Ha nem lett volna levegőre szükségünk, akkor akár egy egész életen át csókoltam volt őt tovább.
Amikor a lélegzetvételünk csillapodni látszódott, a szemeibe pillantva nyögtem ki azt az egyetlen mondatott, amelyet már abban a pillanatban ki kellett volna mondanom, amikor azt kérdezte: mi a baj?
-       Féltékeny lettem.
Most én rajtam volt a sor, hogy lecsukjam a szemeimet. Egyszerűen nem tudtam azokba a csodálatosan szép szemekbe nézni. Magamban számoltam a perceket, hogy mikor is fogja magát újra kiszakítani az ölelésemből, és hagy itt.
Már az ötödik percnél jártam, amikor kinyitottam a szemeimet. S ő még mindig a karjaim között volt. Az arcára emeltem a tekintetemet. Mire az ajkai gyönyörű mosolyra húzódtak.
-       Köszönöm, hogy elmondtad. – suttogta közel az ajkaimhoz, és megcsókolt.
Amit nem tudtam nem viszonozni.
Sajnálatunkra a csókunkat meg kellett, hogy szakítsuk ugyanis megszólalt a csengő. Kristennek pedig órára kellett mennie.
Pár apró csók váltása után, Kristen magamra hagyott a szertárban. Az arcomra pedig, egy boldog mosoly terült szét…

Hali!
Hát, ennyi volt mára ez a fejezet. Ami, hát nos... csak remélni tudok, hogy elnyerte a tetszéseiteket. :)
Az előző fejihez írt kommentekre, már válaszoltam. Amit nagyon szépen köszönök mindenkinek, ahogyan a kattintásokat is. :)
A szereplők képei között, található egy kép Kristen szüleiről. Akik csak az én történetem alapján, a szülei. :D
Kellemes és szép hétvégét nektek.
Love
~Dóry~

20 megjegyzés:

  1. Szia!
    nagyon tetszett, olyan aranyos, ez a féltékeny Rob! :)
    Remélem, h lesznek még Krisnek ilyen akciói, mert nagyon tetszett, ahogy Rob leintette az osztályt, bár a hangnem amit megütött, miközben Krissel beszélt, már kevésbé.
    siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :) Természetesen lesznek még Krisnek ilyen cserfes akciói. Legalábbis remélem, hogy lesznek majd még. :)
      Köszönöm, hogy írtál.:)
      Puszi

      Törlés
  2. Jájjjj...ez tényleg nagyon jó volt!Olyan kis aranyosak :)))))Tetszett a féltékeny Rob.És én is szeretnék még kacérkodást , odamondogatást az mindig feldobja a fejit.
    Imádtam.
    várjuk a folytatást.
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      jaj, nagyon örülök neki, hogy tetszett! :) Nos amiért, tényleg szeretnétek ilyen kis kacérkodós részeket olvasni, akkor igyekezni fogok oda tenni magam. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett. Kris akciója nemcsak Robnál, de a fiúknál is hatást ért el. Olyan aranyos ahogy leteremti az osztályt, és amikor kicsit félt megmondani Krisnek, hogy féltékeny.
    Alig várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. És annak is hogy írtál. Amit köszönök is. :)
      Nos, a fiúk/férfiak nehezebben merik beismerni a féltékenységüket. Ahogyan mi nők is. De azért a férfiak keményebb fajták, érzelmileg. :D
      Már íródik is a folytatásos rész. ;)
      puszi

      Törlés
  4. Szia!
    Jó lett ez a feji is!
    Szegény Rob milyen féltékeny lett. xD Na meg persze aranyos is! :D
    Nem tudom a többiek mit gondolnak, de nekem olyan kis rövidnek tűnik. :S Vagy csak annyira szeretem olvasni, hogy ha 3x ilyen hosszú lenne, akkor se lenne elég!!! :)
    Nagyon várom a kövit!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett ez a feji is. :) Köszönöm, hogy ismét olvashattam a véleményedet. :)
      Rövid lett? Nos, sajnálom. Igyekszem hosszabb fejezeteket írni, de az a helyzet hogy az legtöbbször kevésbé jön össze. :(
      Már íródik is a kövi rész.;)
      puszi

      Törlés
  5. vaúúúúú ez csúcs remélem minnél előbb össze jönnek hivatalosan
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy ennyire tetszett. És annak is hogy írtál. :) Köszönöm. Nos, arra a "hivatalos" összejövetelre még várni kell. ;)
      puszi

      Törlés
  6. Szia!
    Ne haragudj, amiért nem írtam eddig komikat, de... jaj! Azt sem tudom, hol áll a fejem. Tudod, 8.os vagyok, és nagyon sokat kell tanuljak, hogy bejussak, a helyi "elit" iskolába. Na jó, annyira nem elit, de nagyon erős, és ha nem jutok be, akkor fogalmam sincs, melyik suliba menjek...
    Na mindegy, a lényeg: nagyon teszik a történeted. Őszintén szólva, először ódzkodtam tőle, mert már unom a RobSten-es történeteket, de amint beleolvastam a többi fejezetbe, egyszerűen megimádtam. Olvastam már hasonló történetet. Az is nagyon tetszett, és jelenleg ez iránt is ugyanígy érzek.
    Alig várom a következő fejezetet!
    Siess vele!
    xoxo
    N.

    p.s.: Nagyon örülnék, ha meglátogatnád a blogomat, mert őszintén szólva, kevesen olvassák, és ez egy kicsit rossz hatással van rám. Úgy érzem, nincs kinek írjak. 2-3 ember olvassa csak a blogomat! Ez nagyon kevés, és nem tudom mit tegyek, amivel népszerűsíthetném a blogot. Remélem rád számíthatok! Sokat jelent számomra a véleményed ;).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia csajszim!
      Először is tisztázzuk ott, hogy nem haragszom!!! S tudom milyen 8.dikosnak lenni. Hiszen én is voltam az, s rengeteg fejtörést okozott nekem is az az évfolyam. Ahogyan a számodra legszimpatikusabb suliba bekerülj.
      Örülök, hogy tetszik még akkor is, ha ez ismételten egy RobStenes történet lett.
      Köszönöm, hogy szántál rám és a történetemre is időt, és hogy le is írtad a véleményedet. :)
      A p.s.-es részre, már áttértünk. :)
      Amint kész lesz a fejezet, már fel is teszem. :)
      puszii

      Törlés
  7. Most ugyan úgy vagyok, mint az előző fejezetnél: tovább szeretném olvasni:) Nagyon-nagyon tetszett. Először megijedtem, h össze fognak veszni, de szerencsére nem. Remélem a következő fejiben már a kiruccanásuk történéseit olvashatjuk:) Várom a folytatást:)
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Aranyos, hogy te is tovább szeretted volna olvasni a fejezetet. Ami igazán jól is esik nekem. :) Örülök, hogy tetszett ez a fejezet is. Ahogyan annak is, hogy írtál. Köszönöm.
      Nos, annyit elárulhatok, hogy kezdeti veszi a kiruccanás. ;)
      Sietek a folytatással, amint tudok.
      puszi

      Törlés
  8. Szia cukorbogár!

    Először is köszönöm köszönöm, most vagy gondolat olvasó vagyok, vagy elhintettem egy kis ötletmorzsát :D NE válaszolj, ha nem szeretnél, megmaradhat ez a titkok sűrűjében :P Amúgy tetszett, és pont így képzeltem el egy kis enyelgést...de tuti, hogy lesz ennél vadabb élményük is a szertárban, labdák közt...mire nem jó egy zsámoly?! :D :P Na mindegy is, jöhet a következő élmény, vagy egy Sissy Nate nap? :)
    Pusziiiiii <3<3
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia cukor nyuszim! :)
      Nagyon szívesen szívesen! Ha azt mondom, hogy nem vagy gondolat olvasó, akkor nagyon megfogsz rám haragudni? Mert, a gondolatolvasás helyet, ötletmorzsát hintettél el számomra. Amit én nagyon szépen "KÖSZÖNÖK"!!! Imádlak is érte, meg amúgy is! <3
      Zsámoly? Ahw... miket nem ültetsz te az én fülembe. :D
      Nos, hogy milyen élményű lesz a folytatás, az nem sokára kiderül. ;)
      Köszönöm, hogy ismét olvashattam a véleményedet!!!
      puszillak<3333

      Törlés
  9. juhuuu hát szia ez a feji aztaaaa de nagyon jó lett alig várom a kövi fejezetet kiváncsiság az egekbe repül h hogyan is lesz tovább :) puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Igazán örülök neki, hogy neked is tetszett ez a rész. Ajaj, az a kíváncsiság! :) Reméljük, továbbra is az egekben fog röpködni. :) Örülök, a te véleményednek is ismét. :) Köszönöm.
      puszii

      Törlés
  10. Szia! Most találtam a blogodra és nagyon tetszik!!! főleg h leirod Kris és Rob sz-sz. is mert tudom mire gondolnak és tök édik... Várom a folytatást!
    Xo:Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elöször is köszöntelek itt ezen a blogon. :)
      Másodszor, örömmel olvasom, hogy tetszik a történet. Ahogyan azt is, hogy teszik neked ahogyan leírom Rob és Kris érzéseit, gondolataid. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszi

      Törlés