2012. május 29., kedd

Chapter 22

~Kristen válasza, Rob ajánlatára~


(Kristen)


Este hét óra, és Tom mindjárt itt lesz. Én meg még cipőt sem választottam. Valami laposat akartam, de a lányok meg kijelentették, hogy semmilyen lapos cipőt nem húzhatok a mai estén a lábamra. Így most helyette, valami kényelmesebb magas sarkú között variáltunk mind a hárman. Az egyik hol túlságosan is magas volt, a másik kicsi volt rám, a harmadik túl lapos… és ez így ment kerek félórán át. Mind addig, amíg végül rá nem találtunk, egy ezüstszínű szandálra. Amely pontosan illett a fekete - ezüstszínű ruhámhoz. A hajam most csupán csak begöndörítve bomlott a vállamra.
Mikor mindannyian rendbe szedtük magunkat, máris csatlakoztunk Tomhoz, aki viccelődve bevágta a sértődöttséget a késésünkért. De, pillanatokon belül már ugyan olyan intenzíven fogadott minket, mint az elmúlt két alkalommal…
Megérkezve a mostanra már, mondatni a „közös törzshelyünkre”, alig vártam, hogy újra láthassam Robot. A mai napon csak egyszer láttam őt, de akkor is csak egy szempillantásra.
Nem tudom, hogy mi van köztünk. De azt biztosan tudom, hogy nagyon is vonzódom hozzá.
Amikor a szemeibe nézek, a külvilág megszűnik létezni számomra, és abban a pillanatban csak is ő és én vagyunk. Amikor rám mosolyog, a szívem a torkomban dobog. Amikor megérint, a testem lángra gyúl. Egy szó, mint száz, belehabarodtam. Bár azt, ami köztünk van, azt még nem nevezném „szerelemnek”, de amikor vele vagyok, önmagam vagyok.
Mielőtt a megszokott helyünkhöz érhettünk volna, hirtelen két kar fonódott a csípőmre, és közelebb húzott magához. Az ajkait a nyakam szegletében éreztem. A testem tóduló ijedtség helyét, átvette a meg könnyebbülés és az öröm, abban a pillanatban, amikor a férfias finom kölni illata az orromba kúszott.
Mosollyal az ajkaimon fordultam meg ölelésében, majd karjaimat a nyaka köré vonva, tarkójánál fogva húztam lejjebb a fejét, hogy forró csókban forrjunk össze.
Ajkaink nem játszottak egymással tovább egy percnél, de mégis eszményi volt számomra. S csak bízni tudtam abban, hogy az ő számára is az volt.
-       Szia. – köszöntött, azzal az észvesztő féloldalas mosolyával. Miközben a szemeit végig futatta rajtam. Melytől éreztem, hogy az arcom felforrósodik, ahogyan a testem is.
-       Szia. – köszöntem vissza, viszonozva a mosolyát. És én is alaposan végig futattam a tekintetemet rajta.
Egy egyszerű koptatott farmer volt rajta, egy feliratos fehér pólóval, amely a mellkasára tapadt. Sötét szőke haja, pedig most is kócosan meredt szanaszét, mint mindig.
-       Gyere, üljünk le mink is egy kicsit a többiekhez. –suttogta a fülemben, amitől a testem megborzongott egy pillanatra.
Egyetlen egy hang se jött ki per pillanat a számon, ezért éppen csak bólintásra futotta tőlem. Az egyik kezét a derekamon tartva, vezetett az asztalunkhoz. Ahol a fiúk, örömmel fogadtak engem is, ahogyan a lányokat is előttem pár perccel ezelőtt.
Leültem Bobby mellé, Rob pedig mellém. És miközben az ujjainkat összefonta, az asztalon sorakozó megtöltött poharak egyikét felém tartotta. Amit miután megköszöntem, és a többiekkel összekoccintottam a számhoz emeltem a poharat, és hagytam, hogy a kissé torok maró tömény folyadék lefolyón a torkomon.
Az első kört követte, még három újabb kör. Aminek az elfogyasztása után már a tánc parketten találtam magamat. Először a csajokkal nyomtunk le egy igencsak merszesebb rituálét, amelyet a fiúk nem is hagytak annyiban.
Saraht, Tom húzta közel magához. Sissyt, az időközben hozzánk csatlakozó Nate ölelte magához. Míg engemet, Rob vont a karjaiba.
Hagytam, hogy a zene magával ragadjon. Rob karjai a csípőmre fonódtak, miközben minél közelebb húzott magához.
A csípőnk és a lábaink egymásra hangolódva ringatóztak. Mindaddig amíg Rob maga felé nem fordított. A vágytól izzó tekintetét az enyémekbe fúrta, majd az ajkait az enyémekre nyomta. Az ujjaival végig simított a hátamon, csípőmön egészen addig, amíg a fenekemhez nem ért, amelybe bele is markolt. Eme tettével, egy halk nyögés hagyta el a torkomat. Amely miatt ő győzelemittas mosollyal nézett rám.
~ Hm… ~ hümmögtem magamban. Majd hogy visszavágjak neki, ajkaimat az övére nyomtam. S mielőtt újra belemerülhettünk volna egy forró csókba, megszakítottam ajkaink játékát. De mielőtt elválhattak volna ajkaink, játékosan beleharaptam az alsó ajkába.
A várt reakciót meg is kaptam, ugyanis halkan felmordult, és újra az ajkaimra vetette magát…


(Robert)

Hihetetlen, hogy Kristen mit nem tud kiváltani belőlem, mindenegyes meg mozdulatával, s cselekedetével. Nem elég nekem, hogy ebben a combközépig érő ruhában, már az első perctől kezdve sikerült felkorbácsolnia a vágyaimat. De, még játszadozik is velem. Na, jó azt hiszem ezt az apró kis játékot meg is érdemeltem tőle, hiszen a reakcióján mosolyognom kellett.
Azonban mielőtt itt menten magamé tettem volna, felajánlottam, hogy üljünk le egy kicsit pihenés gyanánt.
Az asztalunk üres volt, aminek tulajdonképpen most örültem is. Legalább így felvezethettem a tervezett kis kiruccanásunkat. Amiről ő még mit sem tud.
-       Van valami programod a hétvégére? – kérdeztem, miközben a szemébe hulló hajtincsét simítottam a füle mögé.
-       Ö… nos, nem igazán. – kezdett bele zavartan – vagyis, de van. Jamie-vel töltöm a hétvégét. – mondta a szemembe nézve. – Miért kérded?
-       Nos, hát… öm, arra gondoltam, hogy esetleg együtt tölthetnénk a hétvégét. – nyögtem ki.
Meglepetten és egyben gondolkodva nézett továbbra is a szemeimbe.
Mielőtt bármit is mondhatott volna, eszembe jutott egy frappáns ötlet.
-       Tom kölcsönadta hétvégre a San Fransicói nyaralóját. És szeretném, ha velem és Emmával tartanál, Jamie-vel együtt. A lányok pedig szerintem, nagyon is örülnének neki. Csak mi négyesben. Na, mit szólsz hozzá? –kérdeztem, kissé tartva a nemleges válasz miatt.
Hosszú perces néma hallgatottsága után az ajkait szólásra nyitotta…

(Kristen)

Huh. Rob ajánlata, eléggé meglepett. Egyrészről féltem a következményektől, hisz ha úgy vesszük, ez a hétvége döntené el a kapcsolatunk végkimenetelét. Másrészről pedig hatalmas boldogság öntötte el a szívemet, annak a gondolatától, hogy egész hétvégén vele lehetek. Egy olyan helyen ahol nem kellene attól tartanunk, hogy valami ismerősbe botlanánk. Akik nem néznék jól szemmel a mi kapcsolatunkat. Hiszen, ha bárki más tudomására jutna a mi kapcsolatunk, akkor annak nem lenne jó vége. Apámat ismerve biztosan, hogy nem.
De most nem az apámmal akartam foglalkozni. Hanem a válaszommal.
Végre együtt tölthetnénk el egy hétvégét, amikor kivesézhetjük nyugodtan azt, amit érzünk a másik iránt. És legalább a lányok is újra együtt lehetnénk. Jamie biztosan nagyon örülne neki, hiszen a Robbal és az Emmával való találkozásunk óta, folyamatosan azon rágja a fülemet. Hogy mikor találkozhat újra velük.
A gondolataim végéhez érve, kimondtam a válaszomat.
-       Részemről rendben. Ahogyan szerintem Jamie részéről is.
Hiszen, már régóta rágja a fülem miattatok. És, szíves örömmel tölteném el veled és a lányokkal ezt a hétvégét.
A válaszomat követően, Rob hitetlenül elmosolyodott és megcsókolt. Felállt mellőlem, és a kezét nyújtotta felém, amelybe mosolyogva csúsztattam bele az enyémet, majd hagytam, hogy újra a táncparkettre vezessen…

Hali! Íme itt is volt a friss feji. Ami tudom, most sem lett valami hosszú. De, most csak ennyire tellett tőlem, másfél óra alatt. :$ De, csak remélni tudom, hogy ez is elnyeri a tetszéseiteket valamennyire. :)
Az előző fejezethez írt kommentekre válaszoltam. Amiket köszönök szépen most is, ahogyan a kattintásokat is. :)
A következő fejezetről annyit, hogy az már arról a bizonyos hétvégi kiruccanásról fog zajlani. 
Kellemes és szép hetet mindenkinek!
Love
~Dóry~

UI: Egy nagyon kedves barátnőm, nem régiben megnyitotta egy újabb blogját. Amely se nem Twilight-os, sem pedig RS fanfiction. Hanem valamelyest saját szereplős. Nekem elnyerte a tetszésemet, s csak remélni tudom, hogy nektek is elfogja majd nyerni a tetszéseiteket.
S ha benéznétek hozzá, és véleményt is alkotnátok neki, annak nagyon örülnék, ahogyan ő is.
Előre is köszönöm mindenkinek, aki ráveszi magát arra, hogy elolvassa a bnőm történetét, és véleményt is hagy nála. :)
A történet címére kattintva, az ajánlott blogon találhatod magad! 


Extra:

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszett a feji, gondolom ez volt az átvezető a hétvégi kiruccanáshoz. Nagyon várom ezt a kirándulást, remélem Kris és Rob közelebb kerül egymáshoz. A kicsik biztos cukik lesznek:D Kíváncsi vagyok mikor derül ki a suliban a kapcsolatuk, és milyen bonyodalmat fog okozni. Várom a folytatást:)
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Először is köszönöm, hogy ismét írtál. :) másodszor pedig, örülök, hogy tetszett.
      Nos, valami olyas-miféle lett ez a rész... s igen közelebb fognak kerülni egymáshoz. (ennyit aztszem elárulhatok) :D
      Nos, hogy mikorra derül majd ki a kapcsolatuk, s miként? Ez még kérdéses, vagyis még titok. ;)
      De, addig még lesznek egy bizonyos fordulatok a történetben. :)
      A folytatáson pedig rajta vagyok, s amint tudom hozom is.
      puszi
      Dóry

      Törlés
  2. Szervusz drágám! >:D<

    Elsősorban: nagyon szépen köszönöm, hogy hirdeted a blogom! Hálám üldözni fog ;)! Amikor olvastam, nagyon meglepődtem, és boldog voltam, amiért ilyen olvasóra, és barátnőre tettem szert, mint te!

    Másodsorban: ez a rész, remek volt. Imádtam azt a részt, amikor Kris és Rob táncoltak, majd csókolóztak! Tudod, milyen perverz vagyok! Alig várom a Khm... részeket! :D
    Kris ruhája és cipője pedig elbűvölő! Van érzéked a divathoz! :*
    Alig várom a következő részt! Remélem lesz benne Khm... :D :P

    Puszillak! :X <3<3<3
    xoxo
    N.

    u.i.: Rob olyan cuki!!! :d (bocs, ezt nem tudtam kihagyni!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!
      Nagyon szívesen. Azaz, egyébként nincs mit megköszönnöd. Szívesen tettem. Hidd el én is örülök annak, hogy "úgy - ahogy" de, megismerhettelek téged. <3
      Örülök, hogy tetszett a fejezet, ahogyan annak is hogy írtál. Köszönöm.
      Tudom. S hidd el, nem sokára eleget fogok tenni a kérésednek, ahogyan a többiekének is. :) Csak egy kis türelmet kérnék hozzá. ;)
      Örülök, hogy tetszett Kris szerkója. Nos, igyekeztem valami hozzá közelebb álló stílushoz megfelelő rucit és cipőt. :)
      Már rajta vagyok a következő részen.
      S nem haragszom, valóban tud cuki is lenni ez a fickó. ;)

      én is puszillak<3<3<3

      Törlés
  3. Szia!
    Tetszett ez a feji is!
    Olyan kis aranyosak amikor így eljátszanak egymással... :D
    Kíváncsi vagyok erre a kiruccanásra.
    Várom a kövit!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett eme fejezet is. S, köszönöm hogy ismét olvashatom a véleményedet. :)
      Amint tudom, hozom is a következőt. Csak egy kis türelem.
      puszi
      Dóry

      Törlés
  4. Szia!

    Nagyon jó lett a feji. Aranyos ahogy Rob és Kris játszanak egymással. Nemcsak a suliban, hanem mikor ketten vannak. Imádom Szerintem a kis hétvégi kiruccanásnak nemcsak Krisék várják, hanem majd a lányok is.És nagy lépést jelent majd számukra. Kíváncsi vagyok hogy telik el a hétvégéjük.
    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Nos, valójában igyekszem Rob és Kris karakterét olyanra formázni, amelyet könnyen lehet megszeretni. S,amely nem túl slampos. És, ahogyan írtad is. Valóban, nagy lépés lesz mind a kettőjük számára ez a hétvége. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Üdv:Dóry

      Törlés
  5. Szia!
    Én is nagyon várom a kiruccanásukat.Már írni akartam,hogy a kiscsajok hiányoznak,na de majd most!!!És remélem,hogy a párosunk is megbeszéli a kapcsolatukat , és utána jöhet a khm rész :))))Szerintem itt mindenki perverz :)))
    Légyszi siess a kövivel
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. S köszönöm, hogy írtál is. :)
      Nos akkor azt hiszem, azzal csak jót tettem, hogy a kis csajokról is esett szó. Na, de a következő részben is szerepelni fognak az egyszer biztos. :)
      Természetesen megfogják beszélni a kapcsolatukat, hisz egyrészről ezért is lesz majd ez a kis kiruccanás.
      Amint tudom, hozom is.
      Üdv:Dóry

      Törlés
  6. Sziaa háátt ez nagyon jó lett kiváncsi vagyok milesz a kövibe és milyen irányba fog majd elmenni ez a hétvége jóba vagy rosszba sieess a kövivel puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jah és a kiváncsiság még mindig az egekben :P :D

      Törlés
    2. Szia.
      Először is köszönöm, hogy ismét írtál. :) Örülök, hogy tetszett ez a rész is. :) Nos, hogy milyen irányban fog elmenni a folytatásban a történet?! Az hamarosan kiderül. :) Addig is egy kis türelem.
      A kíváncsiságodat meg imádom. :) (ha kérhetem, maradjon is meg.) ;)
      puszii
      Dóry

      Törlés