2012. május 5., szombat

Novella

Sziasztok. 


Annak a 19. fejezetnek már a fele kész van. Bár igazán ég a pofám, hogy a héten csak a feléig jutottam el a fejezetnek. Nem akarom magam mentegetni, de tényleg annyi minden összejött ezen a héten is számomra, hogy azt sem tudtam valójában, hogy mikor milyen nap van, meg hogy hol is áll pontosan a fejem. Mert hogy a nyakamon az oké... de, hogy gondolatban? Nagyon messzire az biztos. 
Ugyan is, mint mindenki másnak aki gimis, mostanában volt/lesz az érettségije, ballagása és mi egyebe. Na ez volt a szomszédunkban is. Azaz a szomszéd fiúnak volt a gimis ballagása. És arra készültünk, mivel hogy meghívott vendégek voltunk. :/ Szóval sürgés - forgás volt ez a hetem. Ráadásul holnap pedig anyák napja. Aminek a délelőttjén nem lesz időm írni, de délután már igen. S azon leszek, hogy még a holnapi nap folyamán betudjam fejezni, és hogy felrakjam. :) 


Második ok, amiért most írtam. Mint ahogyan azt láthatjátok is a címből, "novella"második része is elkészült. Amit már fent is olvashattok a novellás blogomon, amelyen az első részt is olvashattátok. 
S, csak remélni tudom, hogy megértetek engem. Mert higgyétek el, akármennyire is igyekszem arra törekszeni, hogy friss fejezettel szolgáljak nektek hetente, ez nem mindig sikerül. Sajnálom.
És csak arra tudlak kérni titeket, hogy értsetek meg. :$


Ha sikerült befejeznem a fejezetet, azon nyomban fel is teszem.


Love
Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése