2012. március 12., hétfő

Chapter 10

~ Az énekóra, amin egy helyettesítő tanár arra kér, hogy énekelj! ~

(Kristen)

A vasárnap szinte olyan hamar elrepült a fejünk fölött, hogy már azon kaptuk magunkat észre, hogy hétfőn van. Ami sulit jelent.
A suliig vezető utón, az a kérdés foglalkoztatott végig, hogy vajon a hétvége után milyen lesz a kapcsolatom Robbal. Tartja a tanarái viselkedését, avagy valamivel kedvesebb lesz majd velem?
De, ha jobban belegondolok egyik megoldás sem tökéletes. Hiszen ha jó pofiskodunk egymással, akkor az igen csak feltűnne a társaimnak. Ugyanis mind szemtanúi voltak, a visszaszólásaimnak Robbal szemben. De, ha meg ugyanúgy viselkednék, mint az elmúlt hét csütörtöki és pénteki napján, akkor meg azt fogja hinni, hogy csak szórakoztam vele.
Aj, most mégis mitévő legyek?
Meg kell próbálnom ugyanúgy tekinteni rá, mint a többi tanáromra, akiket még kedvelek is egy kicsit.
Szerencsémre csütörtökig nem lesz vele órám, így az is lehet, hogy nagyon keveset fogunk majd találkozni. Ami most jól is fog nekem jönni.
-       Hahó Kris! –legyezgetett Sarah előttem.
-       Mi az? –kérdeztem vissza.
-       Á, semmi. Csak már egy jó tíz perce, hogy megérkeztünk a suliba. S hiába szólongattunk, ránk se bagóztál. De még a szemed se rebbent, csak négyszer.
-       Óh…
-       Csak nem a jóképű tesi tanáron járnak a gondolataid? –kérdezte, vigyorogva.
-       Mi? De hogy is. –mondtam, majd kicsatolva az övemet ki is pattantam a kocsiból.
-       Aha, de hogy is nem. Valld be. –jelent meg mellettem nem sokkal azután, ahogy én becsuktam a kocsija ajtaját.
-       Nincs mit bevallanom. Nem rágondoltam. Még az eszembe se jutott. –tagadtam.
-       Akkor mért pirultál el?
-       Csak… csak… na, jó, igen rá gondoltam. Most már örülsz? –kérdeztem cinikusan.
-       Nagyon. Krisnek tetszik, Rob! Krisnek tetszik Rob! –kezdte el kántálni, azonban mielőtt bárki is lefülelhette volna a beszélgetésünket, befogtam barátnőm száját. –Krisnek tetszik R..o… Jól van, jól van. Befejeztem.
Levéve a kezeimet a szájáról, folytattuk az utunkat a hatalmas épületbe…

***

Délelőtt folyamán egyetlen egyszer se futottam még össze Robbal. Ami egyrészt örömmel töltött el –legalább így lesz még időm felkészülnöm arra, hogy hogyan is álljak majd oda elé. Ellenségesen, avagy barátságosan?! -. Másrészről pedig, szomorúsággal töltött el. Hogy miért is, nem igazán tudtam rá a választ. A szomorúság helyett inkább a hiányérzetet lehetett volna mondani.
Mert igenis hiányoltam. Főleg a szombati nap után.
-       Á, Kris. Jössz? –lépett mellém Sissy.
-       Hova? –kérdeztem elkalandozva.
-       Hát énekórára! –mondta, mire csak bólintásra telt tőlem.
Lehajtott fejjel követtem Sissyt a terembe. Kívülről úgy nézhettem ki, mint aki valami bűnt követett volna el. Ami egy rész igaz is volt. Hiszen, egy olyan férfire gondolok, akire nem volna szabad.
Köztem és Rob között soha nem lehet semmi! –jelentettem ki magamban. Amikor Sissy az ajtó iránya felé bökött, ahol belépett ő.
Mintha valami arra sugallta volna őt, hogy a fejét felém fordítsa. Amint a tekintetünk találkozott a másikéval, egy féloldalas mosolyt villantott felém. Körbe pillantva a tárasaimon, hálát adtam az égnek, hogy senki se vette észre az előbbi mosoly cserénket.
-       Jó napot kívánok!–köszönt hangosan.
Amit a teremben lévőek, rajtam kívül mind viszonzott.
-       Mielőtt bárki is megkérdezné. Nem, nem én fogom tanítani nektek az énekórát, hanem továbbra is Mrs. Frankie. De, mivel ő még nem ért vissza a ’ nyaralásából ’ így valakinek helyettesíteni kell őt. Aki én leszek. De csak is ezen a héten. –mondta.
Mire, a torkomat egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el.
-       Miss Stewart, esetleg valami kivetni valója akadt abban, amit az imént mondtam? –szólított fel. A teremben lévőek a fejüket mind felém fordították, arra várva, hogy mi lesz a válaszom.
-       S miért pont maga? –kérdeztem, flegmán. Legalábbis próbáltam, flegmás hangnemet megütni. – Miért nem, Mrs. Kent? Vagy Mrs. Mitchell?
-       Mert ők már nem tanítanak ebben az iskolában! S mivel nekem nem egymás után vannak az óráim, így az igazgató engem kért meg arra, hogy helyettesítsem Mrs. Frankie-t. S ha ez magának esetleg nem tetszik, akkor akár elülhet az órát az igazgatóiban is. –felelte, bosszankodva.
Ha ő így, hát akkor én is így.
-       Inkább, végig ülöm a maga óráját, minthogy a drága igazgatónknak gyarapítsam a papír munkáját azzal, hogy csak szimplán kérdeztem valamit. –mondtam határozottan, mindvégig tartva vele a szúrós tekintetet.
-       Én is így gondoltam! –mondta, majd megfordult és helyet foglalt a tanári asztalnál.
Majd a tekintetét végig futatta mindannyinkon. Nálam egy pillanatra megállt, majd gondolkozó arcot vágva nézett le az asztalra.
Vajon mire gondolhat?
Kíváncsi voltam rá. Ahogyan arra is, hogy most vajon haragszik –e rám, avagy rájött –e a viselkedésemnek az okára?
-       Kristen, kérlek, énekelj te nekünk először. –szólított fel ismét.
Meghökkenve néztem rá. Most valóban engem szólított fel arra, hogy énekeljek? Vagy csak rosszul hallottam?
-       Tessék? –kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-       Mi az? A fülén ül, Miss Stewart? Azt kértem, hogy énekelj te elsőnek. –ismételte el újra azt, amit, az előbb is mondott. Amire azt hittem, hogy nem hallottam tisztán.
Ez teljesen meg van húzatva? Én énekelni? De hogy is. Semmi képen sem!
-       Én nem fogok énekelni! – jelentettem ki.
-       És miért nem?
-       Mert, nem tudok. –mondtam váll rándítva.
-       Először, hadd halljam azt az éneket, s majd utána kiderül, hogy tudsz e énekelni vagy sem! –mondta, ezzel nem tűrve a visszakozásomat. Na, kezdj neki. Mert innen addig nem engedlek el, amíg nem hallottalak énekelni. Vagy, netán félsz?
-       Mi? Én? Dehogyis, nem félek! –vágtam rá azonnal.
Igenis féltem. Mások előtt, mindig is lámpalázas voltam. Egyszerűen képtelen voltam énekelni, ha tudtam, hogy a körülöttem lévők mind arra várnak, hogy hallják az én éneklésemet.
-       Akkor kezdj neki! –utasított.
Felállva a helyemről, egy pillanatra a közönség előtti való éneklési félelmem újra körül vett, azonban erőt vettem magamon, majd a zongora felé vettem az irányt. Kis koromban, a nagyi tanított engem zongorázni, minden egyes nyári szünetben, amit nála töltöttem. Így nem volt kétséges, hogy a házunkban is áll egy zongora. Amin régebben nagyon sokat játszottam. Azonban ma már, nem volt rá alkalmam, hogy leüljek elé és játszak.
Leülve a székre, a zongora fedelét felemeltem. Végig simítva billentyűkön, a szemeimet lehunytam. Majd erőt véve magamon, lenyomtam az első akkordokat a zongorán…


’Te marchaste sin palabras,cerrando la puerta,
Justo cuando te pedía,un poco más.
El miedo te alejo del nido,sin una respuesta,
Dejando un corazón herido,dejándome astrás.

Y ahora me muero de amor si no estas,
Me muero y no puedo esperar,
A que vuelvas de nuevo aquí,
Junto a mí,con tus besos.

Es que me muero de amor,si no estás,
Me muero y no puedo esperar,
necesito tenerte aquí,junto a mí
sin tu amor no puedo seguír.


Entre tus papeles descubrí,una carta,
solo en líneas apretadas,frases sin razón.
Dices que el motivo fue la falta de aire,
si siempre te dejé ser libre,sin una condición.

Y ahora me muero de amor si no estas,
Me muero y no puedo esperar,
A que vuelvas de nuevo aquí,
Junto a mí,con tus besos.

Es que me muero de amor,si no estás,
Me muero y no puedo esperar,
necesito tenerte aquí,junto a mí
sin tu amor no puedo seguír.

Dime que no es verdad,que voy a despertar,
cerca de tu piel,igual que hasta ayer.

Porque me muero de amor si no estas,
Me muero y no puedo esperar,
A que vuelvas de nuevo aquí,
Junto a mí,con tus besos.

Es que me muero de amor,si no estás,
Me muero y no puedo esperar,
necesito tenerte aquí,junto a mí
sin tu amor no puedo seguír. ’

A dal végéhez érve, lenyomtam az utolsó akkordokat, majd a tekintetemet Robra emeltem. Körülöttem, csak is néma csönd volt. S ha nem látnám, akkor azt hinném, hogy csak is egyedül lennék a teremben. Rob égető tekintettel nézett rám, s még annyi más érzelmet láttam azokban a gyönyörű szürkés – kék szemeiben, amiket nem tudtam hova tenni. Pontosabban nem tudtam rájuk megfelelő magyarázatot találni, így rögvest.
Kicsit zavart és frusztrált ez a csönd. Senki egy pisszenést, s egy hangot sem adott ki a száján.
-       Én mondtam, hogy nem tudok énekelni. –szakítottam meg ezt a kínzó csendet.
-       Mi? Kristen, van fogalmad arról, hogy miről beszélsz? –kérdezte, felháborodva Rob.
-       Öm… igen? –kérdeztem vissza.
-       Most ne szemtelenkedj! Egyszerűen…
-       Csodálatos hangod van Kris. –szakította félbe Sissy, mosollyal az ajkain.
-       Igen, tényleg jó a hangod… - mondták a többiek is.
-       Na persze. –mondtam, majd a helyemre sétáltam.
-       Pedig tényleg igaz, az, amit a társaid állítanak. A hangod is szép, a játékod is, és a dal is. Még soha nem hallottam ezt a dalt. –értett egyet Rob a többiekkel.
-       Azért, mert… mert ezt a dalt én írtam. –hajtottam le a fejem.
Nem akartam a társaim, meghökkent tekintetét látni, elég volt őket érezni is magamon. Bizonyára mindegyikőjüket lesújtotta az a hír, hogy a ’ nagyszájú ’ Kristen Stewart írt egy dalt.
-       Örülök, hogy elénekelted és eljátszottad nekünk ezt a gyönyörű dalt, Kristen. –tapsolt meg Rob, vele együtt a többiek is.
-       Oké – oké. Ennyi elég is volt. Nem énekelhetne már valaki más? –kérdeztem, mire Rob fej ázva mosolygót.
Majd egy másik lányt kért meg, hogy énekeljen. Nagy megkönnyebbülésemre, hamarosan ki is csengettek.
Már majdnem elértem az ajtóig, amikor is, Rob hangja megállásra utasított.
-       Kristen, maradnál még egy kicsit? –kérdezte mire, ha akartam is volna nemet mondani, nem tudtam. Egyszerűen képtelen voltam akár egy szót is kinyögni.
Megfordultam, hogy vele szemben legyek. Mikor már csak is ketten voltunk a teremben Rob már épp szólásra akarta volna nyitni ajkait, amikor is valaki belépett a terembe, aki nem más volt…

~Hali. Mivel a hétvégén apumnak a születésnapját ünnepeltük, így nem tudtam frisst hozni, azonban éppen ezért most hoztam. Csak hogy ne kelljen annyit várnotok rá hétvégéig. :) Tudom ezért a függő végért kapni fogok, de így éreztem jónak abba hagyni. xD A dalt eredetileg, *Natalia Oreiro* énekli. S én, Kristenhez az ő énekhangját képzeltem el.  
Köszönöm a kommenteket, a 49 (elolvastam) kattintást, és a több mint 5000. oldal látogatást. Nagyon jól esett látni, és olvasni az, hogy tényleg szeretitek ezt a történetemet, s hogy hétről - hétre várjatok az újabb részeket. S ezért, nagyon hálás vagyok nektek! *.*
Az újabb részt, minden bizonnyal csak hétvégére várható. Addig is, legyetek "rosszak"! xD

Love
~Dóry~

28 megjegyzés:

  1. Szia!

    Imádom olvasni a történeted.

    Rob énekórán, kicsit meglepődtem, de milyen jól jött ki. Megmaradt a pimasz Kris, és Rob :-) "Most ne szemtelenkedj" beszólása

    Vajon Rob mit akar mondani Kris-nek és ki megy be a terembe? Csak nem az igazgató, vagy esetleg más?

    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem is tudod, milyen hatással van rám, az első mondatod, miszerint imádod olvasni a történetem. Aranyos vagy. ღ ღ ღ
      Nos, igen. Ezen tanakodtam is egy kicsit. Mert nem igazán, tudtam eldönteni, hogy most tényleg az énekórán fussanak újra össze, avagy sem. Oszt aztán, mégis így sikerült összehoznom. :)
      Ti szerettétek volna, ha Krisnek a pimaszsága még megmaradna, Robbal szemben. S igazság szerint én is szerettem volna, hogy így legyen. Ezért így lett. ;)
      Nos, hogy vajon Rob mit akar mondani Krisnek, lehet hogy kiderül majd a következő részben, avagy az is lehet, hogy nem. xD
      De, hogy kimegy be a terembe, az a következő fejezetben kiderül. ;)
      Pusy

      Törlés
  2. SZiaaaaaaaaaaaa....

    TE DÖG! :D <3 IMÁDTAM! WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ (BEAKADT A CAPSLOck)
    XD na asszem sikerült kiakasztanom! :D De neked is engem! Annyira beautifull volt ez a story! :D Kris évődése a legelején, aztán megjelenik Rob és azok a teljesen félreérthető vagy annyira mégse félreérthető pillantások?! A dal.....:O ahh...ez annyira szép! éppen most hallgatom a szöveges változatot :)Annyira édes volt Kris zavarában. Nem igazán tudja kezelni a figyelmet, ha az pozitív, dicsérő....mert ha már beszólogat, úgy is a középpontba kerül...viszont ezzel a lépésével lehullott egy maszk a többiek felé....:)
    Kíváncsi vagyok, mi lesz. vajon a többiekkel is kedvesen fog bánni? Mit akart mondani Rob? és ki az az elvetemült őrült vadállat aki éppen félbeszakítja őket? Tuti vmelyik pasi akar neki bókolni,esetleg a szigorú igi bá? aki talán drága leányával mégse annyira az?
    Várom ennek a pokolian kiszúrós végnek a folytatását!:D
    PLS még hétvége előtt! :D *.*
    Gabica:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaa!

      Első reagálás: Pipa! xD
      Ah... szegény CapsLock! Még is, hogy tehetted ezt vele???
      S én, hogy tehettem ezt veled???
      Ejnye, magam! Ejnye! *dorgáltam meg magam, de gyorsan* xD :P
      Örülök, hogy tetszett a dal is, ahogyan a feji is. :) Ez a dal az egyik kedvencem. *.*
      Miért eddig nem volt kedves a többiekkel? Pláne meg, hogy nem is volt olyan rész amelyben kommunikálhatott volna a többiekkel. MÉG...
      Áj... szegény szerencsétlent, így leszúrni! xD
      Nos, meglátom mit tehetek kedves húgocskám! Igyekszem, vhogy összekaprni magam, hogy még hétvége előtt felkerüljön a folytatás. ;)
      csókoládézlak<3333

      Törlés
  3. szia ez szuper remélem hamar össze jönnek de miért itt fejezted be és ki jött be?
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett.
      Nos, igazság szerint hagyni akartam egy kis izgalmat a végére azzal, hogy itt hagytam abba. ;)
      hogy ki is lépett be, a folytatásból kiderül.
      köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  4. Szia! Nagyon jó lett a feji, féltem, h hülyén fognak viselkedni egymással ezek után, de úgy láttam maradt minden a régiben, és ennek örülök, mint hogy végig "nézzem" a szerencsétlenkedésüket :P
    Még egyszer imádtam, tényleg, már várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm, hogy megírtad a véleményed. :)
      Igazság szerint, nem akartam úgy azzal elszúrni a történetet, hogy mostantól normálisan viselkedjenek egymással. Az akkor nem ő rájuk... sőt mi több, akkor az nem én rám vallott volna. Legalábbis ennél a történetnél nem.
      hamarosan jön majd a folytatás is. ;)
      pusy

      Törlés
  5. Szia!
    Újabb fordulatok... Kris énekel? Fura, de jó értelemben fura:)-ez értelmes volt:S- Mindketten visszazökkentek a régi formájukba, pedig már azt hittem, h befejezik ezeket a kis civakodásokat. De nem is baj , mert imádom olvasni a pimaszságukat. ÁÁÁ megint ez a függővég... Ki zavarta meg őket? Na most még inkább fogom várni a friss adagomat:D
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Igen, kellenek azok az új fordulatok, amelyek adnak a továbbiakban is egyfajta löketet, mind Kristen irányába, s mind az én irányomba, hogy tudjam őt vmihez kötni, majd a későbbiekben. Örülök, hogy tetszett ez az ötlet. :)
      Itt abbahagyni a pimaszságukat, az még túl korainak tűnt volna számomra, ezért azt még meghagytam. :)
      A friss adagod, pedig hamarosan érkezni fog. ;)
      köszönöm, hogy ismét írtál. :)
      pusy

      Törlés
  6. Szia.Nagyon jó a történet, csak kár, hogy nagyon hasonlít egy másikra.Ezzel az ének órás jelenettel meg még jobban, de biztos vannak ilyen véletlenek az életben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm, hogy írtál.
      Örülök, hogy tetszik. Nos, tudom mire akarsz kilyukadni, a hasonlóság miatt. De, ez az énekórás jelenet, nem azt fogja jelenteni, hogy Rob továbbra is ének tanárként is szerepelni fog -e történetben. Csak helyettesített. :$
      Üdv:Dóry

      Törlés
  7. Szia!
    Hát én nemtudom... Az eddigi történeteidet is szeretem, de lassan ez tetszik már meg legjobban közülük! :)
    Kicsit meglepődtem, hogy Rob énekórát tartott... De legalább találkozott Krisel. :D
    Remélem minden oké lesz köztük, ha civakodnak is a látszat kedvéért!!! Hisz kedvelik egymást! Olyan kíváncsi vagyok hogy fog alakulni a kapcsolatuk... ^^
    De már megint függővég??? O.o
    Mit akar mondani Rob??? És ki megy be a terembe???
    Jajj de sokára lesz hétvége!! :s
    Nagyon várom a kövit!!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nos, nagyon örömmel olvasom, hogy tetszenek a történeteim. Köszönöm. ღ ღ ღ
      Vmi indok kellett, ahhoz hogy találkozzanak egymással. ;)
      A civakodásoknak még lesz hely… hogy a valóéletben is-e avagy csak a suli falain belül? Az majd még elválik. ;) S igen, megint függővég. xD Az a fránya függővég… ejnye. :P
      Hidd, el az a hét olyan gyorsan elfog telni, hogy észre se veszed. 
      Köszönöm, hogy ismét írtál.
      pusy

      Törlés
  8. Szia ez nagyon jó lett.
    Remélem, hogy Rob nem érti félre, hogy Kris miért viselkedik így vele.
    Már nagyon várom a következő részt. :) Vajon mi lesz még közöttük ?? Már nagyon kíváncsi vagyok.
    ÁÁÁ itt abbahagyni... Megőrjít a kíváncsiság. Legyen már hétvége
    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sya.
      Örülök, hogy tetszett. Köszönöm, hogy írtál. :)
      Hogy, Rob miként is fogja értelmezni Kris viselkedését? Nos.. az… a folytatásban kiderül. ;)
      Hidd el nem kell már olyan sokat várni, arra a hétvégére .
      pusy

      Törlés
  9. Jaj na ez a fejezet is nagyon jo volt,de mikor lesz már egy csok vagy valami.Már alig várom.Légyszi légyszi ne huzd sokáig

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett ez a fejezet is. :) Nos, az a csók még várat magára. De, garantálom, hogy élményes lesz majd. ;)
      S nem, nem fogom olyan sokáig húzni. Ígérem. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Pusy

      Törlés
  10. szia :)
    nagyon jó lett a feji, boldog szülinapot kívánok az apukádnak, kíváncsi vagyok ki is ön be ?????
    nagyon várom a fejit
    pusszancs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett a feji. Köszönöm,hogy ismét leírtad a véleményedet. :)
      A következő fejezetben kiderül, hogy ki fog belépni abba a terembe. De addig is türelem.
      Apum, nevében is köszönöm, a köszöntésed. Kedves tőled.
      Pusy neked is.

      Törlés
  11. Szia ez igazságtalanság volt tőled! Itt abba hagyni!!! Ez felért egy ember gyilkossággal. Remélem hamar felteszed a következő részt.
    Puszi, Gabi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Aj… de gonosz vagyok. xD
      Sorry.
      Ami csak tőlem telik, s amint tudom és amint kész lesz, fel teszem. ;) Köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  12. Szia Hát igen kapsz is h tudtad igy befejezni most álmatlan éjjeleim lesznek mig nem hozod a kövi frisset szóval siessél :D puszi Encykehh

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Áj… szinte éreztem a zsigereimben, hogy kapni fogom ezért a függővégért. xD de ugye nem nagyon???
      S, remélem hogy nem lesznek álmatlan éjszakáid. :$
      Sietni fogok azzal a frissel. ;)Köszönöm, hogy ismét írtál.
      pussy

      Törlés
    2. Hát nem nagyon :D alig várom már a fejit puszy

      Törlés
    3. Kösziiii :D
      Megpróbálok sietni vele. ;)
      pusy

      Törlés
  13. Szia!
    Ez nagyon jó lett. Végigmosolyogtam az egész fejezetet.
    Tetszett, ahogy Rob kiprovokálta Krisből az éneklést és a zongorázást is. Kris is rendesen hozta a formáját. Tetszik nagyon ez a fajta Kris, ez a pimasz lány.
    Kár, hogy félbeszakította őket valaki az óra végén. Biztos élvezetes lett volna a folytatás. Amit, remélem, hamar hozol majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Egy kis változatosság nem árt. Nem de bár? ;)
      Bevallom, valamelyest Kristem eme pimaszságát, magamról példáztam. Ugyan is, én is ilyen voltam az infó tanárommal, még általánosban. Aki, a kezdetektől fogva tanított. ;)
      A frisst, pedig vagy ma... azaz szombaton, ha sikerül megírnom. De, minden bizonnyal, hogy csak holnap, azaz vasárnap fogom, csak tudni felrakni nektek. :$
      Ami csak tőlem telik... igyekszem. :)
      pusy

      Törlés