2012. március 8., csütörtök

Chapter 9


~Egy szép délután, amely felejthetetlen emlék marad~
(Robert)

Nem is értem, hogy Kristen mit értett azon, hogy nem tudom mire vállalkoztam. Hiszen már körülbelül, két és félórája játsszuk azt, amit Jamie kitalált. S én, ha őszinte akarok lenni, akkor nagyon is élvezem, ezt a játékot. S ahogyan látom a két kis hercegnő is.
-       Akkor most jöjjön az, hogy te megfogod a mami kezét, és mi Emmával pedig előttetek megyünk, egymás kezét fogva. –jelentette ki Jamie.
Kristennel egymásra tekintettünk, s nem tudtuk hirtelen eldönteni, hogy mégis mit tegyünk.
-       Na, papa! Fogd már a mami kezét. –unszolt kislányom.
Így hát nem volt mit-mást tenni, az egyik kezemet összekulcsoltam a Kristenével. Amint a bőrünk egymáshoz ért, mintha ezernyi szikra pattogott volna köztünk. S ezt nem csak én éreztem egyedül, ha nem ő is.
Lehet, hogy zavarban kellett volna lennem, amiért egymás kezét fogjuk. De nem voltam az. Ahogyan magunkra néztem, és az előttünk szintén egymás kezét fogó két kislányra, úgy éreztem magam mintha, valóban egy család lennénk.
Az utunk egy parkhoz vezetett, aminek a közepén egy vízköpő volt. A parkban csak kevesen voltak. Volt, aki kutyát sétáltatott, s volt, aki csak a padon ülve élvezte a nap sugarait, és a madarak csiripelését.
-       Papa, valójában mi azt szeretnénk, ha úgy viselkednénk mintha Kristen az igazi anyukám lenne, s Jamie pedig a testvérem. –álltak meg előttünk. – Szeretnénk, ha ti is velünk együtt játszanátok.
-       Végül is, ha papás – mamásra vállalkoztunk, akkor ez lenne a lényege. Hogy velünk együtt játszadozzunk. –néztem Kristenre, aki egyetértően bólintott.
-       Mit szeretnétek még játszani? –tette fel nekik a kérdést, mosolyogva Kristen.
-       Fogócskázzunk. És papa, te vagy a fogó. –visították a lányok.
Mire futásnak eredtek, Kristennel együtt. Én pedig a nyomukban voltam. Először Kristent próbáltam elkapni, de nem tudtam, ugyanis ő sokkal gyorsabbnak bizonyult, mint én. Így hát áttértem a lányok elkapásához. Akik épp egy falevél kupac felé tartottak. Amit a kezükbe véve repítettek felém.
-       Na, megálljatok csak. –mondtam tetettet fenyegető éllel a hangomban.
Majd Jamie-t megragadva emeltem őt a karjaimba.
-       Meg vagy! –mosolyogtam rá.
-       De te is. –ért a kezemhez.
-       Á-á. Ez csalás. Ahhoz, hogy elkapj, le kell, hogy tegyelek.
Letéve őt az ölemből, már épp futásnak eredtem volna amikor, hirtelen egy lökést éreztem magamon. Majd egy falevelekkel teli nagy kupac tetejére estem.
Kinyitva a szemeimet, a lányok és Kristen nevető arcával találtam szembe magam. Magamban bosszút forralva, kértem őket hogy segítsenek felállítani. Mind a hárman felém nyújtották a karjaikat, amit meg is ragadva húztam őket is le a nagy kupacba.
-       Hé! – kiáltották egyszerre, mire most rajtam volt a sor, hogy nevetésbe kezdjek.
A nevetésemet megelégelve kezdték el rám dobálni a leveleket, amit én viszonoztam is…

***

A faleveles akciónkat később felváltotta, a háton lovaglás. Azaz, mi vittük a lányokat a hátunkon s úgy kezdtünk el Kristennel versenyt futni. Ami döntetlenre sikerült, mert kétszer én győztem őt le, kétszer pedig ő engem. Ezt pedig egy közös uzsonnával ünnepeltük meg, a JOJO-ban. Ugyanis míg este inkább zenei est, avagy bulik zajlanak, addig nappal inkább kis étterem féleként. Leparkolva a srácokkal való törzshelyünknél, pattantam ki a kocsiból. Majd megkerülve azt, nyitottam ki az ajtókat a lányoknak és Kristennek egyaránt. Az utóbbi, egy bájos mosolyt villantva köszönte meg a kedves gesztusomat. Amitről, kis híján a fellegekbe repültem volna, ha két akaratos kis lány nem lettek volna ennyire éhesek…

(Kristen)

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez a nap nem tartozik azok napjaim közé, amelyekre úgy tekintek, mint a legszebb napokra. Nem hittem volna, hogy Robnak is van egy kislánya, akit ’ egyedül ’ nevel. Csodálom, amiért a munkája mellett ennyire törődik azzal a személlyel, akit a legeslegjobban szeret. Látva Robot amint Emmával és Jamie-vel játszott a mai napon, teljesen lenyűgözött. Látszik rajta, hogy nagyon jó apa. S mint ahogyan észrevettem, Jamie nem csak hogy Emmával barátkozott nagyon össze, egy délután leforgása alatt, hanem még Robbal is.
Amikor Rob a JOJO-ba hozott minket, megvallva az igazat nagyon is megdöbbentem. Ugyanis nem számítottam arra, hogy nappal ez a hely, étteremként is üzemel. A rendelésünket, egy harmincas éveiben járó, sötét hajú férfi jött felvenni.
-       Szevasz, haver. – fogtak kezet. – Ejnye, egy olyan tüzes este után, mint amilyen tegnap volt, még egy kis hercegnővel gyarapodtál meg? –rázta meg a férfi, a fejét nem tetsző leg. Azonban a vigyorát nem tudta elrejteni.
-       Tudod, nem mindenki teheti meg, rajtam kívül. –válaszolta nevetve Rob.
Amiből azt következtem le, hogy csak viccelődnek egymással.
-       Papa éhesek vagyunk. –szólaltak meg egyszerre a lányok.
Olyan furcsa, és új érzés volt hallani azt Jamie szájából, hogy azt mondja valakinek, hogy apa. Még akkor is, ha ez csak egy játék.
Majd Rob a lányok végszavára, azonnal rendelte is a kért hamburgereket, mellé sült krumplit és Colát. Bár, máskor ilyen késői délutánkor nem szívesen engedélyezem Jamie-nek a hamburgert, de most még is engedélyeztem. Nem szerettem volna őt elkedvteleníteni…

***

Miután Rob leparkolt a házunk előtt, a lányok arcán a szomorúságot véltük felfedezni. Annyira rossz érzés volt őket, ilyen szomorúnak látni. S tudtam ez azért van, amiért elvállnak az útjaink.
-       Ugye, legközelebb is játszani fogunk majd együtt? –kérdezte meg Jamie, Robot, miközben ő ki segítette a kocsiból.
-       Ha anya beleegyezik, akkor igen. –simította ki az arcából, az egyik göndör hajtincsét.
-       Mami, mami… ugye játszhatunk majd még együtt? –nézett rám, könyörgő tekintettel kislányom.
Egy pillanatra Emmára pillantottam, aki kíváncsi tekintettel figyelt arra, hogy mit fogok válaszolni.
-       Persze, hogy legközelebb is játszhatunk majd. –feleltem, mosolyogva.
Mire, miután Emma kimászott a kocsiból, Jamievel együtt az ölelésembe vetették magukat.
-       Jaj, de jó! –mondták egyszerre, mire egymás kezét megfogva kezdtek el körbe – körbe ugrálni.
-       Köszönöm ezt a csodás napot, Jamie nevében is. Még soha nem láttam őt ennyire boldognak. –fordultam Rob felé.
-       Nem, én köszönöm, hogy veletek tölthettük ezt a napot. Emma, nem igazán az a barátságos típus. De Jamie-vel mégis az. –mondta hálásan Rob. – Emma, ideje mennünk.
-       Ó, papa ne már! Még egy kicsit, kérlek. –kérte az apját, aki látszólag nem tudta mit is felelhetne erre.
-       Majd legközelebb, kicsivel több időt is együtt tölthettek meg. Rendben? –guggoltam le hozzá.
Válaszként, beleegyezően bólintott. Majd egy ölelés után, szintén megölelték egymást Jamie-vel. Azután pedig Rob beültette őt a kocsiba.
-       Szia Rob. –köszönt el tőle, kislányom szintén egy öleléssel.
-       Szia, kicsi lány. –nyomott egy puszit az arcára.
-       Legyen szép estétek. –köszöntem el tőle, egy gyors arcon puszilással.
Még magamon is meglepődtem, amiért megpusziltam őt. Az arcomat látván, tutira, hogy pipacsként vöröslik az arcom.
-       Nektek is. –szólalt meg pár perccel később Rob, majd a kocsija vezetőülése felé sétált.
Miután beszállt a kocsiba, egy utolsó integetés után elhajtottak. Majd Jamiet az ölembe véve, tértem be a házba, ahol Sarah és Sissy rögvest a kérdéseikkel traktáltak engem, a mai nappal kapcsolatosan. Miután, Jamie elmondta nekik, hogy Robékkal töltöttük a délutánt…

~Sziasztok. Borzasztóan sajnálom, amiért ilyen 'rossz' minőségű fejezetet hoztam nektek. :'( 
Sajnos, lázasan nem könnyű egy olyan fejezetet megírni amilyent szerettem volna. De, az az igazság, hogy ma mindenféleképpen hozni akartam nektek egy friss fejezet. (ami nem lett vmi jó) :/
Szörnyen érzem magam, amiért egy ilyen fejezetet hoztam nektek. :/
Főleg meg azután, hogy 12 db. kommenttel tiszteltetek meg az előző fejezetnél, s kereken 40-en kattintottatok arra, hogy elolvastátok a fejezetet. Aminek nagyon örültem is. :) S ezt nagyon szépen köszönöm. *.*
S most egy kis közlés, hogy ti is képbe legyetek. Ezentúl a frissekre, hétvége felé számítsatok, leginkább. Igaz ezzel nem azt akarom mondani, hogy esetleg mostantól már a hét elején nem is lesz friss. Hanem azt, hogy leginkább hétvége tájéka felé lehet újabb fejezetekre számítani. ~

Love
~Dóry~

18 megjegyzés:

  1. szia ez szuper fejezet lett remélem hamar összejönnekkrisék
    puszy
    JOBBULÁST neked

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!
      Tényleg tetszett?
      Hát, ez jó hír számomra. :) Köszönöm. AHogyan a kívánságodat, és a kommentedet is. :)
      pusy

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet. Kíváncsian várom, h ezután az órákon, h hogyan fognak egymáshoz viszonyulni, h Rob továbbra is olyan távolságtartó lesz e.
    Nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy neked is tetszett ez a fejezet. :) köszönöm, hogy véleményt is írtál.
      Nos, a távolságtartás helyett inkább mondanám, kissé civakodásosnak az ők kapcsolatukat, a továbbiakban. :)
      pusy

      Törlés
  3. Szia!

    Szerintem nagyon jó lett. Aranyosak a lányok, és ahogy játszanak, nagyon jó a hangulat ami kialakult. :-)
    Kíváncsian várom mi lesz a következő "családi" találkozón, és a tesiórai találkozón.

    Jobbulást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Még annak ellenére, is hogy nekem nem. :$
      Olyan kis cuki/aranyos hangulatot szerettem volna varázsolni nekik. ami lehetett volna jobb is. :/
      Nos, azt hiszem az első találkozást -e hétvége után, már olvashattad. :)
      köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  4. Hali Béjbibogyó!:D

    Fantasztikusan cool fejit rittyentettél össze nekünk, így betegen! :D <3 Gyógyuljál meg cicus :)
    Annyira édesek és gondatlan volt ez a jelenet, szint ittam minden szavát. Jó néha a rohanó, szürke hétköznapokból kiszakadni és látni, hogy mennyire jól tudja érezni magát, két kislány és két felnőtt... és a legjobb, hogy milyen gyorsan megtalálták a közös hangot, és milyen jó barátok lettek!:)
    Biztos jó volt hallani Krisnek, hogy Jamie kiejti a száján azt a kis szócskát, amit sajnos eddig nélkülöznie kellett...'APA' Sajnálom a csajokat, mind a kettejüknek valaki hiányzik az életéből, ha Emma mellett nem lenne Lizz, akkor az a későbbiekben biztos kellemetlenségekkel járna....Az első fiúk, a divat, na meg az egyéb női szükségletek... ÉS azért egy apával is más a szórakozás mint ha csak anya van...
    NA de ne rohanjak ennyire előre...Várom, hogy mi lesz ezek után? Főleg hogy Kris is megtette a következő lépést. A vonzás tuti meg van köztük!
    Gyógyuljál meg! :) Egyél sok vitamint és ne rohangálj egy szál bikiniben a pasik után mert ahhoz még hűvös van! :P :D ;)( amúgy sejtem mire hajtasz, kéne a betegszállító, vagy a dokibá! mi? :D xD )
    Na csók cicc!<3<3<3
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááááá! ez nem igaz. Az előbb már megírtam a válaszomat a kommentedre, erre nem az előző oldalra léptem vissza??? puff :/

      Na, akkor fussunk neki még egyszer!
      Először, is köszönöm, hogy írtál. :)
      Örülök, hogy tetszett ez a fejezet! Bár nekem nem igazán tetszett. Túl soványka lett. :/
      Igen az a szó, amikor egy kislány azt mondja vkinek, hogy apa...(főleg amikor eddig nem volt rá alkalma, ezt mondani valakinek) s ezt hallani, egy édesanyának, egyben fájdalmas. más részben pedig, öröm. Hiszen ebből is látszik, hogy nem akárkinek mondta ki ezt a bizonyos szócskát. És, ez Robnál is ilyen lehetett fordított esetben. Amikor Emma 'anyának' szólította Kristent.
      Ennyire előre haladsz te nő??? S akkor mi lesz velem? xD
      Én és a bikini??? Te szent szagú isten! ugye ezt nem gondoltad komolyan?
      Na addig ne húzzon magára senki se bikinit, amíg én nem húzok! xD
      Na, jó szabad! De, én nem. Nem tudnék bikiniben járni kelni, mások előtt! :$
      De, abban tény és való, hogy igazad van, hogy kéne a dokibá, meg a betegszállító is. xD mind a kettőnek szívesen kitárnám az ajtót. ;) :P

      Igaz, nem hasonlít az előbbi válaszomhoz, de hát na... a gépet kell hibáztatni.. nem is a fejemet. :P
      Szercsók! <3333ღ ღ ღ

      Törlés
  5. Szupperrr letttt annyira de annyira jó lett rem tudsz még hozni a hétvégén fejit de várom már a kövit siess vele ahogyan csak tudsz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Köszönöm, hogy írtál. :)
      pusy

      Törlés
  6. Szia!
    Ma találtam rá az oldaladra, és nagyon tetszik. Szerintem egyátalán nem lett borzalmas, aranyos volt. Csak így tovább!

    Nelli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nagyon örülök annak, hogy tetszik az oldal, azaz maga a történet. Aranyos lett volna?
      Áj, nem tudom. De ha te és a többiek így vélik, akkor annak csak örülni tudok. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  7. Szia!
    Szerintem is nagyon jó lett a fejezet és alig várom a folytatást!Remélem gyógyulóban vagy már!

    Nenci voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy neked is tetszett -e fejezet is. :)
      Igen, már jobban vagyok egy kicsivel. Köszönöm. Ahogyan azt is, hogy írtál. :)
      pusy

      Törlés
  8. Szia!
    Na végre 2 hét után újra van netem.
    És az volt az első dolgom hogy szétnéztem mennyire maradtam le a törikben... Itt már 3 fejire nemírtam. De egyszóval nagyszerűek!!! :D
    Nem tudom mi a bajod ezzel a fejivel, nekem nagyon tetszett!! :) (mint mindig... :P)
    Kár hogy csak kézen fogva sétáltak és nem kaptak egy olyan parancsot, hogy CSÓKOT!! Na de lesz még rá alkalom...
    Nagyon várom a kövit!! És jobbulást!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy újra van neted, s hogy tetszettek azok a fejezetek amelyekről lemaradtál. :)
      A csóknak még nem most volt itt az ideje. De, ahhoz kellenek még egy pár olyan rész, amely közelebb hozza majd őket. ;)
      Köszi, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  9. Szia!
    Hm ez a feji is nagyon tetszett. Annyira édesek a kicsik és a szüleik is nagyon jól bánnak velük. Nem értem neked mi bajod a frissel, sztem fantasztikus lett:) A kézen fogva sétálós rész is remek , már csak a csók hiányzott, de mint tudjuk Kris megígérte nekik, h játszanak még ilyet és fogadni mernék, akkor előkerül a téma:D
    Puszi Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :) Valóban nem lett rossz?
      Nem tudom, de nekem olyan foghíjasnak tűnik. :(
      á... a csóknak még nem volt itt az ideje. arra még várni kell, egy kis ideig. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés