2012. március 2., péntek

Chapter 7



~Azok a furcsa érzések~


(Robert)

Olyan hihetetlen és elképzelhetetlen érzések járják át testem minden egyes porcikáját, miközben egy gyönyörű nőt tartok a karjaimban. Igen, Kristen gyönyörű. S azt hiszem, nem hazudok, ha azt mondom, hogy nem sok tart attól vissza, hogy megérintsem az ajkait, az enyémekkel. Az illata, annyira bódító, mint a legfinomabb illatú parfüm. A teste karcsúsága, ahogyan a karjaimba csúszik, mintha teljesen beleillene. A smaragdzöld szemei, mint a legszebb és a legbecsesebb gyémánt, amint valaha is láttam. Ha nem tudnám, hogy ki ő… na, jó ez nem jó fogalmazás, hiszen a nevén kívül és azon kívül, hogy abban az iskolában tanul, amelyben tanítok, ja és hogy az apja az igazható, az égadta világon tényleg nem tudok róla semmit. A lényeg, ha nem „ismerném”, akkor akár megérinthetném, meggyvörös ajkait.
De, Rob… ilyen még se forduljon a fejedben! –szóltam magamra.
Annyira jó volna valahogyan könnyebbnek lennem, súlytalanabbnak, száműzni legalább egy kis időre minden gondolatot, és belefeledkezni esztelen cselekedetekbe…
Miközben, a lassú zenére táncoltunk a tekintetemet az övéibe fontam. Még soha életemben nem láttam hozzá hasonlót. Bár nem ismerem, csupán alig két napja, mégis meg tudtam állapítani azt, hogy nagyon makacs, és hogy sokkal érettebben viselkedik, mint más lány az ő korában. Mintha, valami, avagy valaki ezt a viselkedést követelné. Mármint a magabiztosságot és a felelősség teljességet. Talán Mr. Stewart, van rá ilyen hatással? Nem… ezt nem hiszem. Itt valami másnak kell lennie.
Elég volt Robert! Mit érdekel az téged, hogy mi az oka a viselkedésének? Ő csak egy lány a sok közül, aki ráadásul még az egyik tanítványod, ráadásul a főnököd lánya!
-       Öm, Rob… Rob? –hallottam meg a világ leggyönyörűbben csengő hangját. A hang tulajdonosára tekintve, azonnal visszatértem a valóságba. – Ki kell mennem a mosdóba. –
-       Rendben. Menj csak. Én, meg azt hiszem, iszom egyet. –mondtam. Vagyis inkább, csak hörögtem.
Miután már nem láttam távolodó alakját, egy fejrázás közepette a pulthoz mentem. Ahol, egy igazán erős italt kértem Nate-ről.
Amint az ital egy húzással lehúztam, meg is éreztem égető hatását. De nem érdekelt. Csak, azt akartam, hogy segítsen kiüríteni a gondolataimat. Még egyet kérve, fordítottam az asztalunk irányába a fejem. Ő már épp helyet foglalni készült, amikor egy fiatal srác elállta az útját. A látottak alapján, bizonyára ismerhetik egymást, mert egy baráti öleléssel köszöntötték egymást. Majd pár másodperc elteltével, már a sráccal táncolt.
Egyik énemet bosszantotta, amiért mással táncol már. Azonban a másik énemet pedig, egy cseppnyi felszabadulás csapta meg. Talán jobb is, hogy megjelent ez a srác. Legalább megóv attól, hogy valami ostoba örültséget csináljak. Hogy eltereljem a figyelmet Kristenről, a pultnál ülő csinos szőke hajú lányt kértem fel táncolni.
Akárhogyan is próbáltam nem rá gondolni, mindig az a pillanat jelent meg a lelki szemeim előtt, amikor őt tartottam a karjaimban, s együtt táncoltunk.
-       Hé, szépfiú, nem jössz fel hozzám? –kérdezte, meg a lány, miközben az ujjait végig húzta a nyakam vonalán.
-       Válasz helyet csak bólintottam egyet, majd a derekára simítva a kezemet, sétáltunk ki a clubból.
Kristenre pillantva, észrevettem amint ő is engem néz. Azonban, semmit sem tudtam kivenni a szemeiből. Ugyan is, a mellettem lévő szőkeség, maga felé fordította a fejemet.
-       Ugye, kocsival jöttél?
Mire egy újabb bólintás volt a válaszom. Kiérve az utcára, a hűs levegő, szinte ébresztőként hatott rám. Mégis mi a fenét művelek itt. Egyáltalán nem akarok én egy éjszakás kalandok híve lenni. Többé már nem.
De mégis hogyan koptassam le? Mintha valaki odafent meghallotta volna a kérdésemet, megcsörrent a mobilom.
-       Haver, mégis hova a fenébe tűntél el? Komolyan képes voltál minden köszönés nélkül, lelépni egy csajjal anélkül, hogy bemutattad volna nekünk? –támadott le a kérdéseivel Sam.
-       Nem, dehogyis. Máris visszamegyek. –mondtam, majd ki is nyomtam, a készüléket.
A rám várakozó, idegesen toporgó lány felé fordulva, bocsánatkérő tekintettel néztem.
-       Ne haragudj, de ez most nem fog összejönni. Az egyik barátom, akivel eljöttem ma ide, eléggé leitta magát. És haza kell, hogy vigyem. –hazudtam.
-       Más esetleg nem tudná hazavinni?
-       Nem. Ugyanis a többiek mind leléptek. –
-       Kár, hogy közbejött a barátot. –mondta, ajak biggyesztve.
-       Sajnálom. Majd találsz egy másik pasit, akivel nem vész majd kárba az estéd. Minden jót. Szia.
-       Neked is.
S, azzal ott is hagytam és visszasiettem a srácokhoz. Visszaérve, mindenki az asztalnál ült. Azonban valakit ha, nem is igazából, hanem kíváncsiságból, de hiányoltam az asztaltól.
-       És a barátod, Kristen? –kérdeztem, miután elmagyaráztam röviden a történteket a cserbenhagyott lánnyal.
-       Kiről beszélsz? –kérdezte értetlenkedve.
-       Hát, akivel táncoltál. Nem is olyan rég.
-       Ja, hogy ő? Ő, csak egy régi ismerősöm. A ’ barátnőével ’, és a barátaikkal jött el ide. –magyarázta, mindvégig a szemembe nézve.
-       Óh, értem. –dünnyögtem.
Ezután Sam felkérte Kristent táncolni. Én, Marcus és Sissy az asztalnál maradtunk. Az utóbbi kettő, igencsak megtaláltak a közös hangot, mert annyira belemerültek a beszélgetésbe, hogy szerintem, nem is észlelik a körülötte lévőket. Bobby, egy ismeretlen lánnyal kezdett el táncolni, míg Tom, Sarah-val.
Már épp a gondolataimba merültem volna, amikor Sam hirtelen megjelent előttem, és Krisetennel együtt felhúztak asztaltól. Csak hogy Tomékkal egy kisebb kört tudjunk alakítani.
Nem akartam azzal foglalkozni, hogy Kristen és a barátnői a tanítványaim. Csupán egy – egyszerű lányokként tekintettem rájuk, az elkövetkező órákban. Önfeledten, róttuk a táncokat akár mindannyian együtt, akár párként…
Lassan az idő hajnali négyre járt, s mivel én már lassacskán kezdtem kijózanodni, ahogyan Bobby is, ezért én vállaltam a csapat egyik felének a hazafuvarozását. Míg Bobby a másik felét. Mivel, Sarah és Tom egymásra voltak tapadva, így a lányok hazafuvarozása rám maradt. Amiért nem tudtam, hogy szitkozódjak –e az égre, vagy inkább hálát adjak. Ugyan is, az én megszemélyesítő démonom, került mellém az anyósülésre.
Egész utón, néma csend telepedett a kocsiban. Egyikünk se szólt semmit. Amit nem tudtam eldönteni, hogy jó –e vagy rossz.
Időnként a beálló csöndet, én szakítottam meg azzal, hogy megkérdeztem merre kanyarodjak be. De, természetesen nem tudtam megállni, hogy ne vessek Kristenre, egy – egy pillantást. Ilyenkor, néha a tekintetünk összefonódott. Amit azzal szakítottam meg, hogy az útra figyeltem…
Időközben meg is érkeztünk Kristenék házához, ami elég nagynak és elképesztőnek nézett ki. Leparkolva a házhoz, kipattantam a kocsiból, majd Kristen térfeléhez érve, kinyitottam neki az ajtót.
-       Köszönöm. –vetett rám egy pillantást.
-       Nincs mit. –feleltem, időközben sebbe dugott kézzel, miközben arra vártunk, hogy Tom és Sarah elszakadjanak egymástól.
-       Sarah gyere már. –noszogatta a két lány, a talpán alig álló barna hajú lányt.
-       Jól van, megyek már! – felelte egy kicsit hangosabban.
-       Ne kiabálj, még felébreszted Jamie-t. –csitítgatta Kristen.
-       Ja… hoppá. Bocsánat ígérem, meg se mukkanok, hagyom, hogy a kis hercegnőnk aludjon. Jó éjt fiúkák. –intett felém Sarah, majd Sissy-re támaszkodva mentek a kapu felé. Amin keresztül, pillanatokon belül el is tűntek.
-       Bocsánat, Sarah miatt. Ilyenkor, amikor iszik, néha bohókásabb, mint józanul. Köszönöm, a lányok nevében is ezt a remek estét.
-       Semmi baj. Örülök, hogy jól éreztétek magatokat. –feleltem, az igazat.
Hiszen, tényleg örültem, hogy legalább ők jól érezték magukat. Nem úgy, mint én. Aki egyfolytában őrlődött, azon hogy mit szabad és mit nem.
-       Szép álmokat, Kristen. –leheltem egy apró csókot az arcára.
-       Neked is. –felelte, zavartan. Majd hátat fordítva nekem, közeledett a kapu felé.
Azonban, mielőtt ő is eltűnhetett volna a kapu mögött, még egyszer hátra pillantott. Mire, önkéntelenül is mosolyra húzódott a szám.
Visszaszállva a kocsiba, Tom már a hátsó ülésen be is aludt. Mielőtt, elfordíthattam volna a kulcsot, a szemem megakadt kis fekete tárcán. Amit miután a kezembe vettem, s megfordítottam, egy képet véltem felfedezni. Az egyik személy az Kristen volt, míg a mögötte álló egy sötét hajú srác, aki mintha szerelmes pillantással nézett volna rá.
- Ki lehet ő? –tettem fel magamnak ezt a kérdést, amikor egy hangos kopogást hallottam meg a kocsim ablakán.
Lejjebb tekerve a kocsi ablakát, Kristennel találtam szembe magam.
-       Ne haragudj, ha megijesztettelek. De a tárcám a kocsiban maradt. –mondta.
A kezembe lévő tárcát azonnal ki is adtam neki, leplezve a kíváncsiságomat arról, hogy ki is lehet az a fiú, aki a képen van.
-       Parancsolj.
-       Köszönöm. Szia. –elvette, s már vissza is ment a házba.
-       Szia. –mondtam, de már kételkedtem abban, hogy meg is hallotta volna, a köszönésemet.
A bennem rejlő kíváncsisággal, indítottam… ezentúl már hazafelé…


~No, sziasztok! Bocsánat, a késésemért, de mint olvashattátok a másik RS blogomon is, szenvedtem egy kis balesetet, ami végett pihennem kellet, s így el is voltam tiltva a géptől. :'( Sajnálom, tényleg nagyon sajnálom, amiért ennyit késtem a folytatással. :$
Kárpótlásul, ha sikerül akkor szombaton v. vasárnap már hozom is a 8. fejezetet. ;)
Reménykedem abba,hogy még nem hagytatok cserben, s hogy még velem maradtatok. :$
Az előző fejihez írt, kommenteket igazán köszönöm. Nagyon boldoggá tettek a véleményeitekkel, ahogyan a kattintásaitokkal. *.*
Kellemes estét, és hétvégét kívánok!~

Love
~Dóry~

11 megjegyzés:

  1. Szia :D

    Hujujjj, még jó, hogy Mr Pattinsonra ilyen józanító hatással van a friss levegő...egy egy éjszakás kaland...az a csaj is...na no comment
    A tánci tánci, meg az egész este érdekes milyen nagy port tud kavarni egy emberben, főleg ha egy diákjáról van szó na meg, ha az az illető diák apukája a munkaadód is... Őrülten összetett a dolog....na de ennek ellenére egy puszi mégis csak kisült a dologból. :D Hát kíváncsi vagyok vajon Kris ezt az alkoholnak teszi be, ami elvileg mar elhagyta Rob testét, szóval kizárva, na meg az elkövetkező tesiórákon milyen lesz a hangulat? Vajon kedvesek lesznek egymáshoz? vagy éppen ellenkezőleg? Kíváncsi vagyok vajon mikor tudják meg, hogy szülők már mind ketten :D Érdekes egy történet és nagyon sok felé kacskaringózhat az út. Nagyon várom te mit találtál ki nekünk!:D
    Puszi <333333
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cicaaaa!
      Kösszencsem, a véleményedet. ;) ღ
      Nos, azt a tánci - máncit, nem tudtam kihagyni, ahogyan azt a puszit sem. xD
      Nos, annyit aztszem elárulhatók, hogy változó lesz Kris és Rob hangulata az elkövetkező tesiórákon. Amit ugyan csak sejthető is volt... vagyis lesz. ;)
      Türelem, rózsát terem! :P
      Puszikózlak <3333

      Törlés
  2. Szia!

    Mit tesz a friss levegő észhez térít :) és a barátok.
    Kíváncsi vagyok a suliban hogy viszonyulnak ezek után egymáshoz. Megmarad Kris pimaszsága Robbal szemben? A fénykép Kris tárcájában Jamie apjával készült? Mit tartogat még nekik az élet. illetve mit tartogatsz még a számukra? :-)

    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm, a véleményedet. :)
      Nahát ez a friss levegő. :D
      De, amúgy valójában tényleg jót tesz az a friss levegő ilyen helyzetekben. Ha nem is mindig, de azért néha - néha, igen.
      A pimaszság, azt hiszem még csak most fog elkezdődni... ;)
      Hogy mit tartogatok még számotokra?
      Az hadd legyen az én titkom. ;)
      Puszi

      Törlés
  3. szia jobbulást a fejezet csodás lett mikor tudja meg rob és kristie az igazságot egymásról
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Demon, először is a kívánságodat kösszönöm. ღ
      Másodszorra pedig a véleményedet. :)
      Örülök, hogy tetszett ez a fejezet is.
      Nos, az igazság egy része már kiderült, a következő fejezetben. ;)
      puszi

      Törlés
  4. Szia.Én még szívesen olvasnám a beszólásaikat,csipkelődéseiket egymás irányába.Nekem az nagyon tetszett:)
    Kíváncsian várom Rob mikor tudja meg,hogy Krisnek is van egy lánya.
    Tetszett az egész feji és én bizakodom,hogy még kapunk a hétvégén.
    Bocsi most csak ennyi tellett tőlem így kora reggel
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Igazán örülök, ennek a hírnek. mármint, hogy még szívesen olvasnád a beszólásaikat, csipkelődéseiket. :) Megsúgom, még olvashatod majd. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      puszy

      Törlés
  5. Szia Devil!
    Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért a 6. fejezethez nem írtam komit. Ne haragudj, de sokáig nem voltam gépközelben, ezért ezt a hiányosságot most pótolnám. Mindkét feji nagyon tetszett, különösen az, amikor kiderült, h Rob Tom barátja és ő is a bulira jött. Olyan édesek voltak amikor egymással táncoltak. A 7. fejiben az utolsó résznél sajnáltam, h nem kérdezett rá a fényképen lévő srác kilétére, de egészen biztosan kitalálsz erre egy sokkal izgalmasabb szitut:). Még mindig szívesen olvasnám azt, h a játszótéren összefutnak egymással és mindkettőjük kis titka kiderül. Nagyon várom a frisst, neked pedig jobbulást kívánok.
    Pusszancs Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Bocsánat kérés elfogadva. :)
      Köszönöm, hogy írtál.
      Igazán örülök, annak hogy tetszett minkét fejezet. :)
      Nos, azt hiszem... hogy a játszótéren lévő találkozást, már teljesítettem a 8. fejezetben. ;)
      A jobbulásos kívánságodat, pedig neked is nagyon szépen köszönöm. ღ

      Törlés