2012. március 18., vasárnap

Chapter 11


~A vacsora meghívás... és a gondolatok~

(Kristen)

Mikor már csak is ketten voltunk a teremben Rob már épp szólásra akarta volna nyitni ajkait, amikor is valaki belépett a terembe, aki nem más volt…

…mint az apám.
-       Robert azt akarom kérdezni, hogy… - kezdett bele, azonban amikor észrevett engem is, félbe hagyta a mondatot. – Kristen, te is itt vagy?
-       Igen, de már megyek is. –feleltem, majd még egy utolsó pillantást vetve Robra, indultam meg az ajtó irányába. Azonban, akinek a hangja most megállásra késztetett, azaz apámé volt.
-       Várj, még egy kicsit Kristen. Szeretném, ha te is hallanád, amit akarok kérdezni.
Visszafordulva, kérdő tekintettel néztem az apámra, aki máris folytatta a mondani valóját.
-       Szóval azt akartam megkérdezni, hogy nem –e vacsorázna velünk, mondjuk holnap este? Szeretném, közelebbről is megismerni azokat az embereket, akikkel együtt dolgozom. 
Míg apámra Rob válaszára várt, addig én meghökkenve néztem magam elé. Most komolyan, apám meghívta Robot egy vacsorára? De, azt nem értem, hogy én nekem ehhez mi közöm van?!
-       Kristen szeretném, ha te is átjönnél hozzánk holnap este. –fordult felém, apám kérő tekintettel.
-       Ö… apa, tudod, hogy Jamie még kicsi, és… -/ mivel Sarah, és Sissy is dolgoznak mind a ketten, így nincs, akire hagyhatnám az unokádat, akartam folytatni, de csöndre intett.
-       Tudom. Őt is magaddal hozod. –mondta, ellenmondást nem tűrő hangnemben.
Amit mindig is utáltam. Vajon meg fog-e változni valaha is a viselkedése?
-       Van más választási lehetőségem? –kérdeztem, fintorogva.
-       Nem, nincs. –vágta rá, azon nyomban. – Nos, Robert elfogadja –e a meghívásomat?
-       Igen, el. –felelte Rob, bár nem túlhatározottan. Amin egy cseppet sem csodálkozom.
Még is kinek lenne kedve, együtt vacsorázni az apámmal, anyám kivételével? Senkinek!
Szerencsémre, megszólalt a csengő, így távozhattam is az utolsó órámra, miközben magamban a holnap esti vacsora miatt szidtam az apámat…

 (Robert)

Az utolsó órám végezte után, fellélegezetten startoltam a kocsimhoz, amibe bepattanva indítottam is haza.
Egész délután, csak is Kristen járt a fejemben. Nem tudtam eldönteni, hogy a mai viselkedése, csak szimplán a látszat kedvéért volt, avagy sem.
De még is mire számíthattam volna tőle? Arra, hogy majd ugyan olyan visszafogott lesz, mint a társai?
Á, az akkor nem is ő lett volna. Be kell, hogy valljam, legalább is magamnak, hogy sokkal jobban tetszik nekem ez a pimasz viselkedése. Ő, sokkal különb a többi lánytól, avagy nőtől. Tetszik, hogy ön magát adja.
Nem csak hogy gyönyörű, de a személyisége, a mosolya, a tekintete és a hangja teljes mértékben lenyűgöz.
Még életemben nem hallottam úgy valakit énekelni, mint őt, eddigi zenei pályafutásom alatt.
A srácokkal, időnként fel szoktunk lépni a törzshelyünkön. De, hogy most így az eszembe jutott, ha újra összeülőnk majd, akkor ismét felléphetnénk majd. De, igazából most nem is erre akartam gondolni, hanem Kristenre, és arra, hogy miért érdekel engem ennyire?!
Annyit biztosan tudok, hogy úgy vonz magához, mind eddig soha egyetlen egy nő sem. Van benne valami, amit nehéz lenne megmagyarázni.
S akármennyire is tudom, helytelen az, hogy közelebbről is meg akarom ismerni, egyszerűen képtelen vagyok kiverni őt a fejemből. Még ha ez lenne a helyes is. De, mi van akkor, ha ő nem akarja azt, hogy még közelebbről is megismerjem?
Erre a választ csak is akkor fogom megtudni, ha elhívom őt valahová, ahol nincsenek se a barátaink sem, pedig a lányaink.
A lányaink… még most is, annyira a fejemben él az a pillanat, amikor Emma azt mondta, Kristennek, hogy: anya.
Majd a gondolataim, újra Emilie körül forogtak.
Még most is képtelenségnek tűnik az, hogy ő már nincs velem. Hiányzik a mosolya, amely szinte levakarhatatlan volt. Hiányzik, a tengerkék szemei, ami mindig is a szeretetett és a boldogságot tükrözték.
Szerettem, mert, az önzetlen kedvessége mellett, bárki arcára mosolyt tudott csalni.
Mellette boldog voltam.
Soha sem fogom magamnak megbocsájtani, amiért hagytam, hogy késő este vezessen.
Biztosan, imádná a lányunkat. Aki szinte, mindenben hasonlít rá…
-       Miért búslakodsz megint öcskös? –ugrott le mellém, Lizzy az ágyra, ezzel kirángatva a gondolataimból.
-       Semmin csak, hiányzik Emilie. –mondtam, miközben a tekintetemmel a plafont tüntettem ki figyelemmel.
-       Nekem is hiányzik. – dőlt le mellém, majd a fejét a mellkasomra fektette. – Emlékszel arra, amikor először fogyasztott alkoholt?
-       Igen. – feleltem mosolyogva.
Tizenkilenc évesek voltunk csupán, míg Lizzy, Marcus és Sam már húsz volt. Amikor is Emilie-nek pont a tizenkilencedik születésnapja volt. Akkor fogyasztott életében először alkoholt. Már, rögtön a harmadik tequila után, érezni lehetett rajta, hogy berúgott. Igaz, hallottunk már olyanról, akinek elég egy – avagy két pohár valamelyik alkoholból, és máris olyan, mint aki vagy a tízedik poharat ürítette volna ki. Táncolt és énekelt, bár egyikben sem volt jó. De, őt nem érdekelte az, hogy nem énekelni, de még az sem, hogy táncolni sem tudott. Csak önfeledten, jól akarta érezni magát. Ami sikerült is neki. Akkor, azon az estén szerettem bele igazán.
-       Istenem, milyen borzasztóan rémes hangja volt. –nevetett fel, Lizzy.
-       De őt, ezt egy cseppet sem érdekelte.
-       És, milyen két bal lábas volt, ha táncolni kellett. –sorolta fel az újabb olyan tevékenységét, amelyet úgy szerettem benne.
Felidéz kedve a múltat, már nem volt olyan szörnyű érzés, mint régebben.
Rá kellett jönnöm arra, hogy az életnek folytatódnia kell tovább. Nem élhetem már többé, elveszve és búsmagányban az életemet, mint ahogyan eddig éltem. Hiszen, ő se ezt akarná.
De, mégis oly nehéz abban a tudatban élni, hogy ő már nincs. Hogy soha sem tarthatom már a karjaimban, s hogy soha sem fogom hallani a nevetését, mellyel sokakat megnevetett…

***

Miután, Lizzy elhagyta a szobámat, Emma szobájába sétáltam. Aki oly édesen aludt már. Az ágyához lépve, a takaróját fentebb húztam rajta, majd a homlokára lehelve egy csókot, tértem vissza a szobámba. Ahol, egy gyors zuhany után, visszafeküdvén az ágyamra, Kristenre gondolva ért utol az álom…

~Sziasztok újra! ;)
Mint ahogyan azt ígértem a tegnapi napon, ma hoztam is a 11. fejezetet. Bár, szerintem ez olyan, izé... lett.  
Örülök, hogy tetszett nektek a novella, amit két óra leforgása alatt írtam meg. De, mellette szóljon az, hogy a fejemben már megvolt az elejétől a végéig. ;)
Köszönöm, az előző fejezethez írt kommenteket, és a novellához írtakat is, és az (elolvastam) kattintásokat. *.*
A következő fejezetet, több mint valószínű csak hétvége fele tudom majd csak hozni. :/
Hamarosan jelentkezem, addig is legyetek "rosszak"!~

Love
Dóry

17 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó de kris apja egy vadbarom
    puszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. :) Köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  2. szia!
    újra itt vagyok :)
    tetszett a feji,csak kicsit rövid lett,olvastam volna még tovább és tovább..... :)
    Jó ötlet ez a vacsi,remélem Rob is átviszi a lányát.Kris apja fura,de hát még nem ismerjük igazán.
    Nagyon várom a vacsizós részt!
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Valóban rövid lett, azt nem is tagadom.
      De akkor hol maradt volna az izgalom???
      Valóban még nem ismerjük Kris apját... de hogy meg fogjuk -e ismerni, avagy sem?! Nos, ez még a jövő zenéje. ;)
      Köszönöm, hogy írtál.
      pusy

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon jó lett. Kris apja eléggé határozott, és nem engedi, ha valaki ellentmondjon. Kíváncsi vagyok hogy telik el a vacsora, és mit fog szólni Kris apja, amikor Jamie üdvözli Robot.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. És, köszönöm is, hogy írtál. :)
      Nos, valakinek a családban igenis határozottnak kell lenni. S mivel ő a családfő, így ráhárult a határozottság. S, az mellett, hogy férj/apa, egy intézmény igazgatója. Ez által, tudnia kell, hogy hol a határ, és stb... xD
      Nos, hogy mit fog -e majd szólni hozzá? A következő fejezetben, kiderül. :)
      pusy

      Törlés
  4. Szia!

    Valahogy sejtettem, hogy a fater lesz az aki besétál. Na de milyen kérés az, hogy meg akarom ismerni a munkatársaimat?! Kétlem, hogy mindenkivel ezt csinálta volna az igazgató! Vagy akar valamit mondani Robnak, vagy össze akarja boronálni a gyerekeket? Mondjuk ezt kétlem, egy apa soha az életben nem játszana kerítősdit a lányának! :D És mi a francot akar Kristől az apja, azt értem, hogy szeretné látni a lányát, na meg az unokáját, de egyszerre kettejüktől, mi a túrót szeretne?! Kész rejtély nekem ez a pasi! Rob, viszont.....úgy érzem most zárta le a múltat...szép volt az a rész amikor visszaemlékezett szerelmére....:) Remélem Krisnek is sikerül majd elbúcsúznia szerelmétől! és remélem, hogy a vacsora jól fog telni, na meg hogyan fog viselkedni Rob és Kris egymással na meg Jamie? Mekkora lenne ha le apázná Robot xD :D
    Várom várom várom.....
    Puszillak és köszi, hogy ilyen hamar jött a feji! :D<3 :)
    Gabica:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szióóó!
      Mit sejtettél te? xD Na igen, téged nehéz meglepni. Mert szinte mindig beletrafálsz, a dolgokba. :P
      Na, most miért? Hiszen, ez ha úgy vesszük akkor természetes is, hogy meg akarja ismerni a munkatársait. Én, is lennék az ő helyében. xD
      Igen - igen. Ez egy kis részlet volt abból, hogy Rob lezárta a múltját. Ahogyan amit, majd Kris is le fog zárni, idővel. :) Valahogy, megpróbáltam olyan mosolygós visszaemlékezésre csinálni, hogy azért mégse fájdalmasan avagy szomorkásan emlékezzenek rá, hanem vidáman.
      Ja, mondaná Jamie Robnak, hogy . Papa, avagy apa! xD biztosan kiköpné a belét, a fater! xD
      én is pusszillak! és, nincs mit. <33333

      Törlés
  5. Szia!
    Örülök hogy sikerült ma hoznod a fejit, és köszi szépen! Nagyon tetszett! :)
    Hát nem gondoltam volna hogy Kris apja lesz az aki megzavarja őket...
    De ez a vacsoraügy tetszik nekem! :D Kíváncsi vagyok már rá.
    Na és akkor Rob azt akarta volna megkérdezni Kristől hogy mért viselkedik úgy ahogy, vagy elakarta hívni valahova?
    Örülök hogy Rob kezdi elengedni Emiliet. Mostmár még csak kicsi kell és teljesen beleszeret Krisbe! :D
    Jajj de várom hogy fog telni a vacsora... :)
    Nagyon várom a kövit!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én örülök, hogy a kedvetekre tudtam tenni, a friss feji, hamar hozatalával. És köszönöm, hogy írtál. :)
      Nos, bevallom egy kicsit variáltam is azzal, kapcsolatosan, hogy ki is lépjen be. De, aztán ez variáció mellett döntöttem.
      Valamit, muszáj voltam kitalálni, hogy hogyan is tudnám őket még közelebb hozni, meg hogy hamarabb találkozzanak. xD
      Bevallom, elfelejtettem, hogy mit akart Rob mondani Krisnek. xD
      Előbb vagy utóbb, úgy is el kell engedni azt a személyt, akit valamikor nagyon szeret az ember. S, ebben segített az, hogy megismerte Krist. De, hogy miként is fognak ők, úgy egymásra találni, az hadd legyen meglepetés számotokra. ;)
      Amint tudom hozni fogom.
      pusy

      Törlés
  6. Szia, nekem tetszett a fejezet, bár én is olvastam volna még....
    remélem hamarosan összejönnek :)
    Várom a folytatást ! :)
    puszi
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      örülök, hogy tetszett. Nos, annak meg csak még jobban örülök, hogy olvastad volna tovább. Jó érzés volt, ezt olvasni. :) Köszönöm. Ahogyan azt is köszönöm, hogy írtál.
      Nos, arra hogy összejöjjenek, még egy kicsit várni kell. előtte még, hadd izzon csak az a bizonyos levegő/szikra közöttük. ;)
      puszi

      Törlés
  7. Sziaaa :D sztem igen jóóó leeettt :D és kiv vagyok mi lesz a kövi részben ...:D Azért hihhetetlen h mindig mikor elolvasok egy fejit és még nincs meg a kövi addig azon gondolkozom mi lesz a folytatás és kiváncsiság a tetőn na de se baj az a lényeg h megint alkottál várom a folytatást puszi Encykeehh :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tettszett. Köszönöm, ahogyan azt is, hogy írtál. :)
      Örülök, hogy azért így előre gondolkozol azon, hogy mi is lesz a folytatásban. Bevallom, én is ilyen vagyok. :) Ami, nem is rossz szokás. xD
      pusy

      Törlés
    2. Hát tényleg nem az csak néha frusztláló amikor nem tudod meg és áhhh annyira szupii vagy komolyan remélem hama kiderül mi lesz közötttük :) pusz Encykeehh

      Törlés
  8. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett. Sejtettem, h Kris apja fogja őket megzavarni, de h milyen indokkal, arról fogalmam sem volt. Vacsorameghívás... nagyon tetszik ez az ötlet. Kíváncsi vagyok, h mit akar egyszerre kettejüktől. Össze akarja hozni őket? Azt hiszem, h Rob most zárta le magában a múltat. Olyan szép volt ez a visszaemlékezés:)
    Nagyon várom a kövit, puszi
    Nona

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Örülök, hogy tetszett. Köszönöm, hogy írtál. :)
      Akkor téged is sikerül meg lepnelek. Ennek örülök. xD
      Valami olyasmit akartam, amivel úgymond kínosabb perceket tudjak, adni Rob és Kris számára. :D
      Összehozni őket? Mármint, hogy Kris apja? bevallom, eléggé szép tett lenne tőle. De, nem. Ez nem fog bekövetkezni. Mármint az ő részéről, nem fog. Az biztos. Legalábbis, azt hiszem. :)
      Igen - igen. Valóban most kezdte el, igazából lezárni a múltját. :)
      Amint csak tudok, sietek.
      pusy

      Törlés